شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

موافقت میرهاشم موسوی با ساخت درمانگاه جدید تامین اجتماعی در تایباد

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر در مجلس یازدهم از موافقت رئیس سازمان تامین اجتماعی با ساخت درمانگاه جدید در تایباد خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100180
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کرونا :

موافقت میرهاشم موسوی با ساخت درمانگاه جدید تامین اجتماعی در تایباد

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت از سفر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تایباد و بازدید ایشان از وضعیت درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: تایباد شهری مرزی در استان خراسان رضوی است البته نرخ رشد جمعیت این شهرستان بالا است و دو سوم جمعیت از لحاظ اقتصادی در شرایطی هستند که نیاز به خدمات حمایتی و مراکز درمانی دارند که با هزینه کمتر بتوانند روند درمان خود را طی کنند بنابراین ساخت درمانگاه تامین اجتماعی برای مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به بازدیدش از درمانگاه تامین اجتماعی تایباد طی ماه های اخیر، افزود: مسئولان مربوطه درخواست تکمیل آن را داشتند بنابراین مدیرعامل تامین اجتماعی را برای بازدید از این درمانگاه به تایباد دعوت کردیم که از آن بازدید و دستور ساخت درمانگاه جدید در سه هزار متر زمین اهدایی توسط اداره راه صادر شد.

رحیمی‌جهان آبادی یادآور شد: امیدواریم این دستور در سیستم اداری تامین اجتماعی به نتیجه مطلوب برسد و شاهد شروع عملیات ساخت درمانگاه باشیم تا شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم باشیم  و از سویی سازمان هم بتواند به بخشی از وظایف خود در قبال مردم عمل کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi