جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انجام بیش از 13 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی کردستان

به گزارش کرونا از سنندج، فرزاد سردارزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع پرونده‌های تشکیل شده حاصل از این بازرسی‌ها، یک‌هزار و ۴۴۰ پرونده با شناسایی یک‌هزار و ۵۸۴ تخلف و با ارزش ریالی ۲۲۳ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال لحاظ شده است. وی افزود: در ۶ ماهه گذشته حوزه نظارت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100117
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

کرونا :

انجام بیش از 13 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی کردستان

به گزارش کرونا از سنندج، فرزاد سردارزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع پرونده‌های تشکیل شده حاصل از این بازرسی‌ها، یک‌هزار و ۴۴۰ پرونده با شناسایی یک‌هزار و ۵۸۴ تخلف و با ارزش ریالی ۲۲۳ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال لحاظ شده است.

وی افزود: در ۶ ماهه گذشته حوزه نظارت و بازرسی در معیت دستگاه های متولی در حوزه بازرسی اقدامات خاصی انجام داده و مجموعاً ۵ هزار و ۷۶۳ مورد گشت مشترک در سطح عرضه بازار انجام شده که در این گشت ها ۶۱۳ مورد تخلف احراز شده و در مجموع تخلفات ۱۶ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال ارزش پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت کردستان اظهار کرد: همچنین تیم مبارزه با کالای قاچاق که بر مبنای قانون به صورت انحصاری یا گشت مشترک در سطح بازار ورود می‌کنند در طول این ۶ ماهه، ۲ هزار و ۱۴۸ مورد بازرسی انجام داده که ۱۳۳ پرونده کشف و ضبط کالای قاچاق با ارزش ۸ میلیارد و ۹۳۶ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۱۷۵ ریال است.

سردارزاده ادامه داد: همچنین در این مدت از انبارهای سطح شهر بازدید و بازرسی صورت گرفته و انبارهایی که در سامانه جامع ثبت شده و طبق اظهار سامانه کالا در آنها وجود دارد بررسی و صحت سنجی شده که معمولاً در این انبارها تخلفی محرز نیست اما در برخی از موارد که انبارها ثبت در سامانه جامع نشده اند و در آنها کالا وجود دارد به عنوان احتکار محسوب شده و یا طبق تبصره ۴ ماده ۱۸ تخلف صورت گرفته در این خصوص نیز ۱۴ مورد پرونده با ارزش ریالی ۱۲۸ میلیون ریال تشکیل شده است.

قاتل شهید رنجبر برای دومین بار به قصاص محکوم شد
دنبال کنید

وی یادآور شد: در حوزه سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۴ هم در خصوص نظارت و بازرسی و پاسخگویی به صورت شبانه روز در خدمت مردم هستیم و در این حوزه نیز در ۶ ماهه سال جاری یک‌هزار و ۳۸۴ مورد گزارش کتبی، حضوری و تلفنی داشته‌ایم که ۱۹۸ فقره پرونده ماحصل آن بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت کردستان بیان کرد: همچنین هزار و ۱۸۶ مورد نیز بین شاکی و متشاکی طرح ایجاد شده یا تخلف محرض نبوده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi