جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهترین مدیر کهگیلویه و بویراحمد به روایت معاون استاندار و حکایت مدیرانی که با مردم قهرند!

به گزارش کرونا از یاسوج مرادعلی پیوند در آیین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اختلاف امتیازها میان دستگاه‌ها زیاد نیست کسانی که برگزیده شدند بر اساس مستندات بوده است. وی در ادامه با بیان اینکه باید شاخص‌ها را به مدیران ابلاغ کنیم گفت: بعضی‌ها می‌گویند شاخص‌ها را ندیده‌ایم که باید در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100105
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

کرونا :

بهترین مدیر کهگیلویه و بویراحمد به روایت معاون استاندار و حکایت مدیرانی که با مردم قهرند!

به گزارش کرونا از یاسوج مرادعلی پیوند در آیین جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اختلاف امتیازها میان دستگاه‌ها زیاد نیست کسانی که برگزیده شدند بر اساس مستندات بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید شاخص‌ها را به مدیران ابلاغ کنیم گفت: بعضی‌ها می‌گویند شاخص‌ها را ندیده‌ایم که باید در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شد اما مدیران خودشان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تلاش کنند که شاخص‌ها رعایت شود.

معاون استاندار در ادامه با بیان این که اگر مدیران ما یک سوم استاندار تلاش کنند می‌توانند در کشور بدرخشند گفت: طرحی که با دستور استاندار طراحی کردیم تقریباً تمامی شاخص‌ها در آن نهفته شده است.

وی با تاکید بر این که باید شاخص‌ها را رعایت کنیم گفت: در این دولت کاری که در دو روز انجام می‌گرفت باید در نصف روز انجام شود همچنین بحث بهره‌وری بسیار مهم است هرچند کارهای خوبی هم انجام شده  اما بعضا گزارش‌های بهره وری به تهران ارسال نشده است.

پیوند تاکید کرد موضوع سلامت اداری باید رعایت شود مدیرکل بازرسی استانداری به جد پای کار است به خوبی دستگاه‌ها را مورد رصد قرار می‌دهند بحث مردمی‌سازی هم باید توسط دستگاه‌ها مدنظر قرار گیرد بعضی از دستگاه‌ها اصولاً میز خدمت هم ندارند یا اینکه دیدار مردمی نداشته و برنامه تنظیم نکرده و اطلاع رسانی هم نشده است لذا مدیران باید طرح تبسم را جدی بگیرند.

این معاون استاندار کهکیلویه بویراحمد خاطرنشان کرد: کسانی که کم‌کار بوده و در انتها قرار دارند باید برای آنها تدبیری داشته باشیم.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi