شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان از مطالبات پرونده کثیرالشاکی شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از یاسوج، محبوب افراسیاب در خصوص پرونده صندوق بهمئی گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی دادسرای مرکز استان و در یک اقدام جهادی و بی نظیر در پرونده های مشابه، ظرف مدت سه ماه در مرحله اول، بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به حساب شکات واریز شد. رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100021
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۳۴

کرونا :

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان از مطالبات پرونده کثیرالشاکی شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از یاسوج، محبوب افراسیاب در خصوص پرونده صندوق بهمئی گفت: با پیگیری‌های شبانه روزی دادسرای مرکز استان و در یک اقدام جهادی و بی نظیر در پرونده های مشابه، ظرف مدت سه ماه در مرحله اول، بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به حساب شکات واریز شد.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نکته قابل توجه اینکه، این واریزی بدون طرح شکایت ،پرداخت هزینه و حضور شکات در دادسرا صورت گرفت.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان در ادامه با بیان این که این پرونده ۱۷ هزار نفر شاکی دارد، اظهار داشت: با ادامه پیگیری ها مبلغ ۹۰ میلیارد تومان دیگر نیز از اموال متهم پرونده وصول و فوراً به نسبت سهم شکات به حساب ایشان واریز شد.

 افراسیاب دردپایان در خصوص ادامه اقدامات خاص در این پرونده گفت: سهام بورسی متعلق به متهم پرونده، یک نوبت در آگهی فروش قرار گرفت و در مدت یک ماه آگهی، هیچ تقاضای خریدی واصل نشد و در حال حاضر برای نوبت دوم آگهی خواهد شد و در صورت فروش و نقد شدن سهام، به حساب مالباختگان واریز خواهد شد.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi