یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان حاضر فرصتی مناسب برای رایزنی استان در مسیر رونق پروژه ها می باشد

مدیرکل حوزه استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور مدیران دفاتر بخشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر نوروزی معاون برنامه ریزی استاندار و جمعی از مدیران استانی در تهران، نیاز بودجه ای این استان در بخش های مختلف برای درج در لایحه سال ۹۴ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سیدمحمد موحدپور در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8863
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

کرونا :

زمان حاضر فرصتی مناسب برای رایزنی استان در مسیر رونق پروژه ها می باشد

مدیرکل حوزه استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور مدیران دفاتر بخشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر نوروزی معاون برنامه ریزی استاندار و جمعی از مدیران استانی در تهران، نیاز بودجه ای این استان در بخش های مختلف برای درج در لایحه سال ۹۴ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدمحمد موحدپور در این نشست که در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شده بود، افزود: این جلسه مشترک در رابطه با تخصیص بیشتر اعتبارات عمرانی سال ۹۳، پروژه های استانی و ملی و پیش بینی اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها برای درج در لایحه بودجه ۹۴ تشکل شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه، لایحه بودجه ۹۴ کشور حداکثر تا تاریخ ۱۵/۹/۹۳ می بایست به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردد، زمان حاضر فرصتی مناسب برای رایزنی استان برای منابع و تخصیص بیشتر در مسیر رونق پروژه ها در ماه های پایانی سال جاری و نیز سال آینده می باشد.

به گفته موحدپور، با حضور مدیرکل آب و فاضلاب استان، پروژه های فاضلاب پنج شهر استان شامل شهرهای یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، سی سخت و چرام در این نشست مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

مدیرکل حوزه استاندار تصریح کرد: در بخش شبکه راه های استان هم پروژه های راه های ارتباطی و مشکلات جاده ای و کمبودها در این حوزه با حضور مدیرکل راه شهرسازی استان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

موحدپور ادامه داد: در این نشست که مدیرکل آب منطقه ای استان حضور داشت در بخش آب استان هم منابع اعتباری سد تنگ سرخ، سد شیو و پروژه های آبرسانی به شهرهای استان از جمله لیکک و دوگنبدان بررسی شد.

درخشش بانوی داور نفت و گاز گچساران درکبدی قهرمانی آسیا+ تصاویر
دنبال کنید

وی، پیگیری اعطای مجوز ماده ۲۱۵ قانون برنامه، برای آبرسانی به شهرهای سوق، لنده، چرام و دهدشت و راه آهن اقلید – یاسوج را از مهمترین پروژه های مورد پیگیری در این سفر توسط مدیران استانی و دکتر نوروزی معاون برنامه ریزی در نشست با مدیران دفاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برشمرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi