پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان حاضر فرصتی مناسب برای رایزنی استان در مسیر رونق پروژه ها می باشد

مدیرکل حوزه استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور مدیران دفاتر بخشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر نوروزی معاون برنامه ریزی استاندار و جمعی از مدیران استانی در تهران، نیاز بودجه ای این استان در بخش های مختلف برای درج در لایحه سال ۹۴ مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سیدمحمد موحدپور در این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8863
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

کرونا :

زمان حاضر فرصتی مناسب برای رایزنی استان در مسیر رونق پروژه ها می باشد

مدیرکل حوزه استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: با حضور مدیران دفاتر بخشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر نوروزی معاون برنامه ریزی استاندار و جمعی از مدیران استانی در تهران، نیاز بودجه ای این استان در بخش های مختلف برای درج در لایحه سال ۹۴ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدمحمد موحدپور در این نشست که در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شده بود، افزود: این جلسه مشترک در رابطه با تخصیص بیشتر اعتبارات عمرانی سال ۹۳، پروژه های استانی و ملی و پیش بینی اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها برای درج در لایحه بودجه ۹۴ تشکل شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه، لایحه بودجه ۹۴ کشور حداکثر تا تاریخ ۱۵/۹/۹۳ می بایست به مجلس شورای اسلامی تقدیم گردد، زمان حاضر فرصتی مناسب برای رایزنی استان برای منابع و تخصیص بیشتر در مسیر رونق پروژه ها در ماه های پایانی سال جاری و نیز سال آینده می باشد.

به گفته موحدپور، با حضور مدیرکل آب و فاضلاب استان، پروژه های فاضلاب پنج شهر استان شامل شهرهای یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، سی سخت و چرام در این نشست مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

مدیرکل حوزه استاندار تصریح کرد: در بخش شبکه راه های استان هم پروژه های راه های ارتباطی و مشکلات جاده ای و کمبودها در این حوزه با حضور مدیرکل راه شهرسازی استان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

موحدپور ادامه داد: در این نشست که مدیرکل آب منطقه ای استان حضور داشت در بخش آب استان هم منابع اعتباری سد تنگ سرخ، سد شیو و پروژه های آبرسانی به شهرهای استان از جمله لیکک و دوگنبدان بررسی شد.

گسترش زبان فارسی وظیفه فرهنگی است که منجر به اقتدار ملی می شود
دنبال کنید

وی، پیگیری اعطای مجوز ماده ۲۱۵ قانون برنامه، برای آبرسانی به شهرهای سوق، لنده، چرام و دهدشت و راه آهن اقلید – یاسوج را از مهمترین پروژه های مورد پیگیری در این سفر توسط مدیران استانی و دکتر نوروزی معاون برنامه ریزی در نشست با مدیران دفاتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برشمرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi