سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تامین اعتبارات لازم برای رفع تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان در بودجه 1402

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، از اصلاح بند (ی) تبصره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جهت تامین اعتبارات لازم برای رفع تنش‌های آبی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 88393
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

تامین اعتبارات لازم برای رفع تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان در بودجه 1402

عبدالناصر درخشان در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح جزییات پیشنهاد خود در کمیسیون تلفیق بودجه برای رفع معضل تنش‌های آبی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: با عنایت به کمبود زیرساخت‌های تامین آب در استان سیستان و بلوچستان و با توجه به وجود منابع آبی فراوان دریای عمان و سواحل مکران جهت رفع تنش‌های آبی این استان پیشنهاد اصلاح بند (ی) تبصره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۲ ارائه شد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، راسک، بمپور، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس، ادامه داد: این بند بر احداث و تکمیل طرح‌های نیمه تمام مهار و تامین آب کشور با اولویت طرح‌های تامین آب سیستان و بلوچستان و طرح‌های زودبازده مهار آب‌های سطحی اشاره دارد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس، یادآور شد: این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ مطرح شده و در نهایت با اکثریت آراء اعضای این کمیسیون به تصویب رسید.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اعتبارات تخصیص یافته به این بند ۳۰۰ هزار میلیارد ریال است و قطعا تحقق آن نقش مهمی در رفع معضل تنش‌های آبی در استان سیستان و بلوچستان خواهد داشت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi