پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: افزایش وحدت بین مسلمانان از ضرورتهای جهان اسلام است 

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۱۲ ربیع الاول آغاز هفته وحدت، گفت: افزایش روزافزون وحدت، انسجام و همبستگی بین مسلمانان از ضرورت های مهم جهان اسلام است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64982
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

امام جمعه یاسوج: افزایش وحدت بین مسلمانان از ضرورتهای جهان اسلام است 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: دشمنان با سوء استفاده از نبود وحدت بین مسلمانان یک حاشیه امن برای خود در جهان اسلام و به ویژه منطقه خاورمیانه ایجاد کرده اند. 

وی افزود: کشورهای مسلمان سرمایه های انسانی و مادی چشمگیری دارند اما به جای مقابله با دشمنان از جمله استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در حال جنگ با خود هستند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: جنگ آل سعود علیه ملت مظلوم یمن و کشتار و آواره شدن تعداد زیادی از مردم این کشور اسلامی جزو نمونه های بارز چنین  موضوعی است. 

آیت الله حسینی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، عنوان کرد: انتظار فرج از برترین عبادت ها بوده و مسلمانان به ویژه شیعیان نیز باید  همواره برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) دعا کنند. 

وی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان، ابراز داشت: دانش آموزان سرمایه‌ های اصلی جامعه بوده و آینده معنوی، اخلاقی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور نیز به دست آنان است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: چنانچه دانش آموزان به نحو مطلوب و شایسته تربیت شوند آینده روشنی نیز در انتظار کشور خواهد بود.  

آیت الله حسینی اظهار داشت: پیوند مناسب اولیا و مربیان با یکدیگر به رشد هر چه بهتر تحصیلی و تربیتی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه کمک قابل توجهی می کند. 

نمایشگاه کنگره ملی شهدای استان پرمحتوا برپا شده است
دنبال کنید

وی با اشاره به ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به داشتن استعدادها و قابلیت های ورزشی چشمگیر باید بیش از پیش در ورزش قهرمانی پیشرفت کند و در کنار آن نیز لازم است به ورزش همگانی در این استان توجه جدی شود. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi