جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه یاسوج: افزایش وحدت بین مسلمانان از ضرورتهای جهان اسلام است 

یاسوج – کرونا نیوز – نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به ۱۲ ربیع الاول آغاز هفته وحدت، گفت: افزایش روزافزون وحدت، انسجام و همبستگی بین مسلمانان از ضرورت های مهم جهان اسلام است. 

اختصاصی کرونا

کد خبر : 64982
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱

کرونا :

امام جمعه یاسوج: افزایش وحدت بین مسلمانان از ضرورتهای جهان اسلام است 

به گزارش کرونا نیوز، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج اظهار داشت: دشمنان با سوء استفاده از نبود وحدت بین مسلمانان یک حاشیه امن برای خود در جهان اسلام و به ویژه منطقه خاورمیانه ایجاد کرده اند. 

وی افزود: کشورهای مسلمان سرمایه های انسانی و مادی چشمگیری دارند اما به جای مقابله با دشمنان از جمله استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در حال جنگ با خود هستند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: جنگ آل سعود علیه ملت مظلوم یمن و کشتار و آواره شدن تعداد زیادی از مردم این کشور اسلامی جزو نمونه های بارز چنین  موضوعی است. 

آیت الله حسینی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، عنوان کرد: انتظار فرج از برترین عبادت ها بوده و مسلمانان به ویژه شیعیان نیز باید  همواره برای تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) دعا کنند. 

وی با اشاره به هفته پیوند اولیا و مربیان، ابراز داشت: دانش آموزان سرمایه‌ های اصلی جامعه بوده و آینده معنوی، اخلاقی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور نیز به دست آنان است. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: چنانچه دانش آموزان به نحو مطلوب و شایسته تربیت شوند آینده روشنی نیز در انتظار کشور خواهد بود.  

آیت الله حسینی اظهار داشت: پیوند مناسب اولیا و مربیان با یکدیگر به رشد هر چه بهتر تحصیلی و تربیتی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه کمک قابل توجهی می کند. 

۱۰۰۰ میلیارد ریال برای آبرسانی روستایی درکهگیلویه و بویراحمد هزینه شد
دنبال کنید

وی با اشاره به ۲۶ مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به داشتن استعدادها و قابلیت های ورزشی چشمگیر باید بیش از پیش در ورزش قهرمانی پیشرفت کند و در کنار آن نیز لازم است به ورزش همگانی در این استان توجه جدی شود. 

منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi