سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش در تالار باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.   به گزارش صدای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49565
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

کرونا :

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش در تالار باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.

 

به گزارش صدای گچساران؛ براساس رای هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد در بخش طراحی بروشور غزل دژدار با نمایش ” ماهی نه ماهی ” ، طراحی صحنه و موسیقی اول مهرداد علی پور با نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و در بخش  نمایش نامه دوم به صابر محمدی نویسنده” ماهی نه ماهی و صدمین سالگرد فتح  گریه” برگزیده انتخاب شدند.

در بخش کارگردانی مهرداد علی پور نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” مورد تقدیر قرار گرفت.

جایزه اول و دوم بخش کارگردانی به ترتیب به مهرداد علی پور با نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و کورش شمس ” ماهی نه ماهی ” اختصاص یافت.

در بخش طراحی لباس بهناز ماندنی زاده با نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و بازیگر دوم مرد مجتبی برزی در نمایش  ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و ثارالله آذین تون  از کهگیلویه با نمایش ” شب ساعت هشت بصورت مشترک تقدیر شدند.

همچنین  جایزه نخست، دوم و سوم نقش زن به ترتیب  اعظم فرزین با نمایش ” گاوهای جنگی” ، کمند شمس در نمایش”ماهی نه ماهی” و بهناز ماندنی زاده  در نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه “مورد تقدیر قرار گرفت.

ولایت‌مداری در مکتب شهید سلیمانی موج می‌زند
دنبال کنید

۶اثر نمایشی ماهی نه ماهی” به کارگردانی کورش شمش از گچساران ، “چفترچین” به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران ،  ” صدمین سالگرد فتح گریه” به کارگردانی مهراد علی پور از گچساران ، ” گاوهای جنگی” به کارگردانی اعظم فرزین ، ” مادر مانده”  به کارگردانی رامین حامدی از یاسوج و ” شب ساعت هشت” به کارگردانی ثارالله آذریتون در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi