جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش در تالار باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.   به گزارش صدای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49565
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

کرونا :

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد

مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره استانی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه در مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر نمایش در تالار باشگاه فرهنگیان گچساران برگزار شد.

 

به گزارش صدای گچساران؛ براساس رای هیات داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد در بخش طراحی بروشور غزل دژدار با نمایش ” ماهی نه ماهی ” ، طراحی صحنه و موسیقی اول مهرداد علی پور با نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و در بخش  نمایش نامه دوم به صابر محمدی نویسنده” ماهی نه ماهی و صدمین سالگرد فتح  گریه” برگزیده انتخاب شدند.

در بخش کارگردانی مهرداد علی پور نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” مورد تقدیر قرار گرفت.

جایزه اول و دوم بخش کارگردانی به ترتیب به مهرداد علی پور با نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و کورش شمس ” ماهی نه ماهی ” اختصاص یافت.

در بخش طراحی لباس بهناز ماندنی زاده با نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و بازیگر دوم مرد مجتبی برزی در نمایش  ” صدمین سالگرد فتح گریه ” و ثارالله آذین تون  از کهگیلویه با نمایش ” شب ساعت هشت بصورت مشترک تقدیر شدند.

همچنین  جایزه نخست، دوم و سوم نقش زن به ترتیب  اعظم فرزین با نمایش ” گاوهای جنگی” ، کمند شمس در نمایش”ماهی نه ماهی” و بهناز ماندنی زاده  در نمایش ” صدمین سالگرد فتح گریه “مورد تقدیر قرار گرفت.

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه جهت مقابله با بحران احتمالی بارش‌ها
دنبال کنید

۶اثر نمایشی ماهی نه ماهی” به کارگردانی کورش شمش از گچساران ، “چفترچین” به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران ،  ” صدمین سالگرد فتح گریه” به کارگردانی مهراد علی پور از گچساران ، ” گاوهای جنگی” به کارگردانی اعظم فرزین ، ” مادر مانده”  به کارگردانی رامین حامدی از یاسوج و ” شب ساعت هشت” به کارگردانی ثارالله آذریتون در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi