شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران

حتی اگر به نمک آبرود سفر نکرده باشید، اسم آن را شنیده اید. با شنیدن اسم این شهر تصویری از ویلاهای لوکس نمک آبرود و تفریحات هیجان انگیز در ذهنمان شکل می‌گیرد. شهرکی توریستی که به قصد فراهم کردن یک مرکز تفریحی زیبا در شمال ایران راه اندازی شد. اگر تا کنون به نمک آبرود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49451
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

کرونا :

کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران
حتی اگر به نمک آبرود سفر نکرده باشید، اسم آن را شنیده اید. با شنیدن اسم این شهر تصویری از ویلاهای لوکس نمک آبرود و تفریحات هیجان انگیز در ذهنمان شکل می‌گیرد. شهرکی توریستی که به قصد فراهم کردن یک مرکز تفریحی زیبا در شمال ایران راه اندازی شد. اگر تا کنون به نمک آبرود سفر نکرده اید با خبرنگار کرونا نیوز همراه باشید.
کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 13
طرح اولیه ساخت شهرک گردشگری #نمک_آبرود در سال ۶۷ تصویب شد و از همان سال هم عملیات احداث آن آغاز شد. هدف اولیه ساخت شهرک گردشگری نمک آبرود هدایت جمعیت از شهرستان‌های نوشهر و چالوس و همچنین ساخت محلی برای تفریح ساکنان خطه شمال کشور بود. نمک آبرود با پیش فرض یک شهرک اقامتگاهی – تفرجگاهی کم کم جان گرفت.
نمک آبرود روستایی در مرکز شهرستان #چالوس استان #مازندران در #شمال #ایران است. این منطقه یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار در میان توریست های ایرانی و خارجی می باشد.
کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 14
ما با عده ای از دوستان به این منطقه ی #گردشگری ایران سر زدیم و از نزدیک زیبایی های این #منطقه را مشاهده کردیم.
#شهرک نمک آبرود یک دهکده توریستیست که بلند ترین خط تله کابین در ایران را در خود جای داده است که از سطح دریای خزر شروع شده و به بالای رشته کوه البرز می رسد.
تله کابین نمک آبرود یکی از قابل توجه ترین جاذبه های این شهرک می باشد که در قسمت جنوب شرقی آن واقع شده و دارای دسترسی به قله #مدوبن و #دیوحمام است.
این تله کابین دارای ۴۲ کابین چهار نفره می باشد و سرعت آن ۳ متر بر ثانیه است. با این حساب رسیدن به بالای تپه که ۲٫۱ کیلومتر مسافت دارد ۱۵ دقیقه طول می کشد.
کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 15
مدوبن تفرجگاه توریستی بسیار خوبی برای گردشگران است و ده درجه سانتیگراد خنک تر از دامنه کوه می باشد. این تفرجگاه امکانات تفریحی مختلفی دارد، از این رو مقصدی عالی برای سفر در تابستان است.
نمک آبرود انواع متفاوتی از درختان و گیاهان را در خود جای داده که از مهمترین آنها می توان به شمشاد، توسکا، ملچ و افرا اشاره کرد. لازم به ذکر است که عمر شمشادهای این منطقه به ۷۰۰ سال می رسد.
کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 16
امکانات تفریحی نمک آبرود شامل دریاچه مصنوعی، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، زمین اسکیت، سورتمه سواری، #کارتینگ و ماشین #چهارچرخ، زیپ لاین، پینت بال، پل معلق، مراکز خرید، #رستوران ها، #بوتیک های لباس، غرفه های #هنری، فرش، لباس و چرم می باشد. همچنین تفریحات #ساحلی شامل قایق سواری، جت اسکی، شاتل، چتر #پاراسل و هاور کرافت هستند.
کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 17 کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 18 کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 19 کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 20 کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 21 کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 22 کرونا نیوز و گذری به نمک آبرود واقع در شهرستان چالوس شمال ایران 23با ما همراه باشید..

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi