جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پیام تبریک فرمانده انتظامی گچساران به مناسبت روز مرد،سال نو و سالروز ملی شدن صنعت نفت

  در آستانه فرا رسیدن رویداد مهم ۲۹ اسفند،فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی با صدور پیامی فرا رسیدن،ولادت با سعادت مولی الموحدین و روز مرد و سال نو و فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت. در پیام این مقام مسئول آمده است:

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47666
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۴۰

 

در آستانه فرا رسیدن رویداد مهم ۲۹ اسفند،فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ سید محمد موسوی با صدور پیامی فرا رسیدن،ولادت با سعادت مولی الموحدین و روز مرد و سال نو و فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

در پیام این مقام مسئول آمده است:
“بسم الله الرحمن الرحیم”
۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت ،روزی به یاد ماندنی در تاریخ معاصر ایران و آغازی برای خود اتکایی و مبارزه جدی با سلطه بیگانه است.روزی که در ذهن هر ایرانی واقعه غرور آفرین رهایی از ۴۲ سال استیلای مستقیم استعمار انگلیس بر منابع خدادادی نفت و گاز ایران را به تصویر می کشد.

صنعت بزرگ نفت با گذر از فراز و نشیب های بسیار و تنها به مدد همت و گنجینه ارزشمند اعتقاد به دانش ،مدیریت وتجربه ایرانی توانست خود را از سلطه بیگانه رهایی بخشد؛تا جایی که امروز شاهدیم که این صنعت قله های رفیع افتخار و اقتدار را فتح کرده و نام ایران اسلامی را به نامی آشنا و ماندگار در صنعت انرژی جهان مبدل نموده است.

اینک که صنعت نفت به عنوان امانتی مغتنم و ارزشمند به دست ما سپرده شده است، پاسداری از این صنعت، پاسداری از انقلاب و حفظ آن و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، ایثار ایثارگران و جانبازان و آزادگان محسوب می‌شود و از این منظر ضرورتی صدچندان می‌یابد.

در شرایطی که استکبار جهانی هر روز موانعی را در جهت پیشرفت صنعت کشور ایجاد می‌کند، صنعت نفت با رویکرد تعالی علمی و تخصصی، مسیر توسعه را به خوبی در پیش گرفته و به عنوان بازوی توانمند اقتصاد کشور نقش بی‌بدیل خود را در روند تولید نفت، گاز و پتروشیمی ایفا می‌نماید.

فراخوانی و آموزش ویژه گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج گچساران
دنبال کنید

شرایط امروز کشور، فرصت مناسبی را برای ظهور توانمندی‌های صنعت نفت و صنایع داخلی فراهم آورده و بی‌شک لازم است همه براساس وظیفه شرعی و ملی با همدلی در کنار هم تلاش نماییم تا با جهاد اقتصادی آینده‌ای بهتر را برای ایران اسلامی رقم زنیم.

اینجانب به سهم خویش ولادت با سعادت مولی الموحدین و روز مرد و سال نو و فرارسیدن روز بیست و نهم اسفند ماه، سالروز ملی شدن صنعت نفت ایران را به رهبر فرزانه انقلاب،تلاشگران صنعت نفت،عموم ملت شریف ایران اسلامی ، به ویژه مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مدیران ستادی و تمامی کارکنان و کارگران شریف این صنعت بزرگ و خانواده‌های محترمشان تبریک وآرزوی سربلندی و موفقیت را برایشان از درگاه باریتعالی خواستارم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi