جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اصابت موشک بالستیک یمن به بندر نفتی ینبع در غرب عربستان

به نقل از العالم، فعالان سعودی با انتشار فایلهای ویدئویی از اصابت یک فروند موشک بالستیک یمن به هدف در بندر نفتی ینبع در غرب عربستان خبر دادند. فعالان سعودی چندین کلیپ و نوار ویدئویی را از لحظه اصابت یک فروند موشک بالستیک یمن به هدف در بندر نفتی ینبع در غرب عربستان منتشر کردند. فعالان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43662
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

کرونا :

اصابت موشک بالستیک یمن به بندر نفتی ینبع در غرب عربستان

به نقل از العالم، فعالان سعودی با انتشار فایلهای ویدئویی از اصابت یک فروند موشک بالستیک یمن به هدف در بندر نفتی ینبع در غرب عربستان خبر دادند.

فعالان سعودی چندین کلیپ و نوار ویدئویی را از لحظه اصابت یک فروند موشک بالستیک یمن به هدف در بندر نفتی ینبع در غرب عربستان منتشر کردند.

فعالان سعودی در پیام ها و نوشته های خود از شنیده شدن صدای انفجار شدید در بندر ینبع خبر داده و اعلام کردند علت این انفجارها موشک بالستیک شلیک شده از خاک یمن است. برخی دیگر تائید کردند که این موشک به هدف خود در بندر ینبع اصابت کرده و باعث بروز لرزه ها و تکان هایی در مناطق مجاور بندرشده است.

رسانه های محلی یمنی پیشتر از شلیک موشک بالستیک برکان ۲H به بندر نفتی ینبع در غرب عربستان خبر داده بودند ولی تاکنون هیچ منبع رسمی یمنی این خبر را تائید یا تکذیب نکرده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi