پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

گچساران و گچسارانی‌ها از این آزمون سربلند بیرون آمدند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ؛گچساران و گچسارانی‌ها همانند سایر این امت سلحشور، مدبرانه و خردمندانه از این آزمون سربلند بیرون آمدند چرا که اولا از این جهت که در این بحبوحه برپایی گرد و غبار نفاق و اختلاف توسط اوباشان، مردم هوشیار و جوانان بصیر گچساران عاقلانه و بزرگ منشانه رفتار نموده و بهانه‌ای برای عوامل مخرب ایجاد ننمودند که باید بر این فرزندان و پدران و مادران آنها عرض تبریک و سر تعظیم فرود آورد، که با وجود همه مطالبات به حق کمال رشد یافتگی خود را عرضه داشتند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40307
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

کرونا :

گچساران و گچسارانی‌ها از این آزمون سربلند بیرون آمدند

یدالله مرادی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران باتقدیر و تشکر از حضور  مردم ولایت‌مدار و با بصیرت شهرستان گچساران در محکوم کردن فتنه‌گران و اغتشاشگران اظهار کرد: فهم و درک و موقعیت شناسی یک ملت موهبت گران سنگی است که خداوند در سرشت و نهاد انسانهای عالم و اندیشمند و فرزانه به ودیعه گذاشته تا در موقع لزوم ظهور و بروز نماید.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد: در این ایام که یک بار دیگر حرکاتی فتنه انگیزانه با تخریب اموال عمومی و به شکل اوباشی و آشوبگری در برخی از شهرها واقع شد و می‌رفت تا آرامش و امنیت کشور عزیزمان را به خطر اندازد.

 وی افزود: صبر انقلابی مردم دین مدار و غیرتمند ایران اسلامی لبریز گردید و آمدند تا ۹ دی جدیدی را به ورق‌های تقویم درخشان انقلاب اسلامی بیفزایند، غرش فریادهای آگاهانه خود را بر عاملان و آمران آمریکایی، صهیونیستی و سعودی ضدانقلابی برآوردند تا اعلام دارند که حرکت توفنده انقلاب و روح و منش انقلابیگری در عرصه جهانی محکم و سرزنده و پایدار پیش می‌رود.
مرادی اذعان کرد: گچساران و گچسارانی‌ها همانند سایر این امت سلحشور، مدبرانه و خردمندانه از این آزمون سربلند بیرون آمدند چرا که  اولا از این جهت که در این بحبوحه برپایی گرد و غبار نفاق و اختلاف توسط اوباشان، مردم هوشیار و جوانان بصیر گچساران عاقلانه و بزرگ منشانه رفتار نموده و بهانه‌ای برای عوامل مخرب ایجاد ننمودند که باید بر این فرزندان و پدران و مادران آنها عرض تبریک و سر تعظیم فرود آورد، که با وجود همه مطالبات به حق کمال رشد یافتگی خود را عرضه داشتند.

خطاب به تاجگردون؛ چرا چتر حمایتی را از سر نیروهای کارآ برداشتید؟
دنبال کنید

این  فعال سیاسی اذعان کرد: ثانیا نمایش اقتدارگرایانه عامه طبقات و اقشار اجتماعی مردم گچساران در تجمع گسترده و راهپیمایی روز  ۱۴ دی ماه سالجاری خلق حماسه‌ای بزرگ در راستای قیام ۱۹ آبان ۵۷ این شهرستان بود که پهنه خیابان شهید بلادیان، شهید بشارت  و میدان امام خمینی (ره) را به غیرت و عزت و شکوه حضور هوشمندانه خود درخشان نمودند و روزی ماندگار را رقم زدند.
مرادی ابراز کرد:  درود بر عزم و موقعیت شناسی و تدبیر مردم بصیر و دانای گچساران که داغ حسرت و یأس بر دل دشمنان قسم خورده ملت و منافقان عنود را تازه کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران بیان کرد:  درود بر همه دستگاه‌ها و نیروهای انتظامی ، بسیجی و امنیتی که در این مدت با متانت و صبوری و برخورد ارشادگونه و رعایت اخلاق اسلامی مانع هر نوع تعرض و تحریک شدند.
وی افزود: درود بر همه جریانات سیاسی ، ارزشی و انقلابی که با حضور آگاهانه و متعهدانه خود عشق و وفاداری خود را به نظام و ولایت فقیه به منصه ظهور رساندند.
این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: همه آمدند تا با خلق حماسه‌ای تاریخی و پاسخی حماسی ۱۴ دی را همانند ۹ دی در تقویم افتخارات این شهر قهرمان و بام نفتی ایران ثبت و ضبط نمایند.

مرادی با بیان اینکه درود بر قدم‌های راسخ و گام‌های استوارچنین انسان‌های با بصیرتی که حماسه خلق کردند، خاطرنشان کرد: حال نوبت به مسئوولان می‌رسد که در برابر عظمت آفرینی و شکوه حضور شما خاضعانه و خاشعانه ادای وظیفه نمایند و صدای بلند و رسایتان را بشنوند و در جهت اجرای مطالبات منطقی و انقلابی‌تان، جهادگرایانه عمل نمایند و قدرشناس و قدردان حرکت ماندگارتان باشند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi