پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دومینوی تغییر به حرکت در آمده است

دومینوی تغییر از خراسان جنوبی و یزد و سیستان و بلوچستان و کرمان و خوزستان و کهکیلویه و ایلام و کرمانشاه و کردستان و همدان قزوین و گیلان و مازندران و اردبیل و آذزبایجان، به فارس و قلب ایران “میدان نقش جهان اصفهان” رسیده است. هر روز سرعت و وسعت این تغییر طلبی بیشتر می

اختصاصی کرونا

کد خبر : 34771
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

کرونا :

دومینوی تغییر به حرکت در آمده است

دومینوی تغییر از خراسان جنوبی و یزد و سیستان و بلوچستان و کرمان و خوزستان و کهکیلویه و ایلام و کرمانشاه و کردستان و همدان قزوین و گیلان و مازندران و اردبیل و آذزبایجان، به فارس و قلب ایران “میدان نقش جهان اصفهان” رسیده است. هر روز سرعت و وسعت این تغییر طلبی بیشتر می شود. اصفهان دیروز و تبریز امروز به روحانی “نه” گفتند؛ چنان که خلوتی دو سوم میدان نقش جهان اصفهان باعث شد تا دولتی ها برنامه امروز روحانی در تبریز ۲ میلیون نفری را به یک سالن ورزشی ۶ هزار نفری ببرند؛ گویا دیگر اتوبوس ها و امکانات دولتی هم از عهده صحنه آرایی نمی آیند.

اما سید ابراهیم رئیسی دیروز در مصلای ۵۰ هزار نفری تبریز با ازدحام و استقبال مردم روبرو شد و امروز ساعتی قبل از حضور وی در میان مردم، میدان نقش جهان اصفهان با انبوه حضور مردم مشتاق، شعار “تغییر به نفع مردم ” را نقش تاریخی زد. شوک بعدی را محمد باقر قالیباف به اردوگاه اشراف دولتی داد که با از خود گذشتگی در کنار رئیسی و در میان مردم خونگرم فارس ظاهر شد. پس نپرسید و عجیب ندانید که روحانی به پرخاش و رادیکالیسم و تهدید علنی مردم به مرگ و نابودی در صورت رای ندادن به او روی آورده است. جوشش مردمی تغییر به نفع مردم ۴ روز مانده به انتخابات، ان شاء الله فردا در مصلای بزرگ تهران و پس فردا در جوار حرم مطهر امام رضا علیه السلام به اوج خواهد رسید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , 26 اردیبهشت 1396 - 12:31

دومینوی خوبی در راه است

رضا سه شنبه , 26 اردیبهشت 1396 - 12:31

رءیسی برنده انتخابات است

ناشناس شنبه , 30 اردیبهشت 1396 - 17:39

بی خیال داداش

خومی یکشنبه , 31 اردیبهشت 1396 - 15:37

زیبا بود

logo-samandehi