یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات عمرانی استان درسال۹۶ به یکهزار و۲۲۴میلیاردتومان می‌ رسد

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی عصر شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: در سال نیز جاری اعتبارات عمرانی استان از ۳۵۲ میلیارد تومان به بیش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32944
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

کرونا :

اعتبارات عمرانی استان درسال۹۶ به یکهزار و۲۲۴میلیاردتومان می‌ رسد

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی عصر شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: در سال نیز جاری اعتبارات عمرانی استان از ۳۵۲ میلیارد تومان به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور کمک‌های فنی و اعتباری بود، اظهار داشت: در این سفر تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان به استان مصوب uشد که زمان پرداخت۷۰ میلیارد تومان از این اعتبارات در سال جاری بود که هنوز پرداخت نشده است.

وی بیان داشت: همچنین در سال جاری ۲۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات نفت جذب کردیم که این اعتبار برای احداث زیرساختها در بخشهایی همچون ورزش و راهسازی هزینه شد.

استاندار افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال  اعتبار نیز از صندوق توسعه ملی به استان اختصاص یافت که با توجه به حرومیت استان انتظار می‌رود در اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی به کهگیلویه و بویراحمد بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان‌ها مشکلات بیشتری دارد، گفت: به دلیل وضعیت نامطلوب مالی دولت سرمایه گذاری در استان کاهش پیدا کرده است و بخش خصوصی نیز در استان توانمند نیست.

خادمی اظهار داشت: در راستای توسعه استان و برون رفت از محرومیت وتوسعه نیافتگی در راستای فعال شدن واحدهای تولید استان در طرح رونق ۱۰۱ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در راستای توسعه و بهبود شرایط اقتصادی استان با انعقاد تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام  با اعتباری ۸۲ میلیارد تومانی در ایجاد زیرساختهای توسعه استان همکاری می کند.

کتاب مبانی فرهنگ و رسانه در یاسوج رونمایی شد
دنبال کنید

خادمی سازمان اقتصادی کوثر را از دیگر سازمانهای سرمایه گذار در استان عنوان کرد و گفت: این سازمان یک مجتمع هشت هزار متری در یاسوج و یک واحد هزار تنی پرورش ماهی در استان احداث خواهد کرد.

سید موسی خادمی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi