یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتبارات عمرانی استان درسال۹۶ به یکهزار و۲۲۴میلیاردتومان می‌ رسد

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی عصر شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: در سال نیز جاری اعتبارات عمرانی استان از ۳۵۲ میلیارد تومان به بیش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 32944
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

کرونا :

اعتبارات عمرانی استان درسال۹۶ به یکهزار و۲۲۴میلیاردتومان می‌ رسد

به گزارش کرونا نیوز ، سید موسی خادمی عصر شنبه در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، افزود: در سال نیز جاری اعتبارات عمرانی استان از ۳۵۲ میلیارد تومان به بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مصوبات سفر رئیس جمهور کمک‌های فنی و اعتباری بود، اظهار داشت: در این سفر تخصیص ۱۴۰ میلیارد تومان به استان مصوب uشد که زمان پرداخت۷۰ میلیارد تومان از این اعتبارات در سال جاری بود که هنوز پرداخت نشده است.

وی بیان داشت: همچنین در سال جاری ۲۱۸ میلیارد تومان از اعتبارات نفت جذب کردیم که این اعتبار برای احداث زیرساختها در بخشهایی همچون ورزش و راهسازی هزینه شد.

استاندار افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال  اعتبار نیز از صندوق توسعه ملی به استان اختصاص یافت که با توجه به حرومیت استان انتظار می‌رود در اعتبارات ریالی صندوق توسعه ملی به کهگیلویه و بویراحمد بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استان‌ها مشکلات بیشتری دارد، گفت: به دلیل وضعیت نامطلوب مالی دولت سرمایه گذاری در استان کاهش پیدا کرده است و بخش خصوصی نیز در استان توانمند نیست.

خادمی اظهار داشت: در راستای توسعه استان و برون رفت از محرومیت وتوسعه نیافتگی در راستای فعال شدن واحدهای تولید استان در طرح رونق ۱۰۱ میلیارد تومان به واحدهای صنعتی پرداخت شد.

وی افزود: همچنین در راستای توسعه و بهبود شرایط اقتصادی استان با انعقاد تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام  با اعتباری ۸۲ میلیارد تومانی در ایجاد زیرساختهای توسعه استان همکاری می کند.

نمایشگاه توانمندی روستائیان استان در تهران برپا می شود
دنبال کنید

خادمی سازمان اقتصادی کوثر را از دیگر سازمانهای سرمایه گذار در استان عنوان کرد و گفت: این سازمان یک مجتمع هشت هزار متری در یاسوج و یک واحد هزار تنی پرورش ماهی در استان احداث خواهد کرد.

سید موسی خادمی

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi