یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

عده ای قصد تخریب شخصیت امام راحل را دارند

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان‌های مومن به سوی خوشبختی در دنیا و آخرت است. امام جمعه گچساران در خطبه دوم با تبریک به مناسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14911
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

کرونا :

عده ای قصد تخریب شخصیت امام راحل را دارند

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان‌های مومن به سوی خوشبختی در دنیا و آخرت است.

امام جمعه گچساران در خطبه دوم با تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر(عج) گفت: جهان کنونی نیازمند حضور و ظهور امام عصر(عج) برای پایان دادن به بی‌عدالتی‌ها بود که البته هر چه حکمت خداوند باشد، همان می‌شود.

حجازی ضمن تسلیت رحلت امام راحل و بیان اینکه این ضایعه دردی بزرگ بود، اظهار کرد: با رحلت جانسوز امام راحل دشمنان خوشحال از پایان یافتن انقلاب بودند اما با انتخاب و معرفی مقام معظم رهبری و ادامه راه امام نقشه آنها نقش بر آب شد.

این مسئول ادامه داد: جریانات و تفکری خطرناک وجود دارد که قصد تحریف شخصیت بزرگ امام به نفع خود را دارد که باید در این زمینه هوشیار بود.

امام جمعه گچساران افزود: این جریان و تفکر قصد مصادره شخصیت امام راحل را در راستای رسیدن به منافع خود دارند که البته طیف خاص و محدودی هستند.

حجازی گفت: امام راحل همواره در خصوص دشمنان به ویژه آمریکا هشدار می‌دادند که نباید فریب لبخند آنها را خورد، اما عده‌ای قصد تحریف و تخریب شخصیت امام در این خصوص و دیگر مسائل را دارند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi