یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

عده ای قصد تخریب شخصیت امام راحل را دارند

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان‌های مومن به سوی خوشبختی در دنیا و آخرت است. امام جمعه گچساران در خطبه دوم با تبریک به مناسبت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 14911
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

کرونا :

عده ای قصد تخریب شخصیت امام راحل را دارند

حجت الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیزکاری اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری دو بال پرواز انسان‌های مومن به سوی خوشبختی در دنیا و آخرت است.

امام جمعه گچساران در خطبه دوم با تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر(عج) گفت: جهان کنونی نیازمند حضور و ظهور امام عصر(عج) برای پایان دادن به بی‌عدالتی‌ها بود که البته هر چه حکمت خداوند باشد، همان می‌شود.

حجازی ضمن تسلیت رحلت امام راحل و بیان اینکه این ضایعه دردی بزرگ بود، اظهار کرد: با رحلت جانسوز امام راحل دشمنان خوشحال از پایان یافتن انقلاب بودند اما با انتخاب و معرفی مقام معظم رهبری و ادامه راه امام نقشه آنها نقش بر آب شد.

این مسئول ادامه داد: جریانات و تفکری خطرناک وجود دارد که قصد تحریف شخصیت بزرگ امام به نفع خود را دارد که باید در این زمینه هوشیار بود.

امام جمعه گچساران افزود: این جریان و تفکر قصد مصادره شخصیت امام راحل را در راستای رسیدن به منافع خود دارند که البته طیف خاص و محدودی هستند.

حجازی گفت: امام راحل همواره در خصوص دشمنان به ویژه آمریکا هشدار می‌دادند که نباید فریب لبخند آنها را خورد، اما عده‌ای قصد تحریف و تخریب شخصیت امام در این خصوص و دیگر مسائل را دارند.

 

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi