شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد. مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای ظرفیت‌های فراوان در  زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 103952
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۹

کرونا :

خبرهای خوش بنیاد علوی در دیشموک از تسهیلات 10 میلیاردی تا اشتغال 600 نفری

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی از طرح‌های اشتغالزایی و پروژه زنبورداری بنیاد علوی دیشموک بازدید کرد.

مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی در حاشیه این بازدید اظهار داشت : منطقه دیشموک دارای ظرفیت‌های فراوان در  زمینه گیاهان دارویی و زنبورداری است و بنیاد مستضعفان در این منطقه مساعدت های خوبی کرده و برنامه ریزی هایی انجام داده تا ظرفیت‌ها به منصه ظهور گذاشته شود.

وی افزود: مهم ترین مقوله بنیاد مستضعفان در دیشموک ایجاد اشتغال پایدار است و در این منطقه در دو بخش زنبورداری و گیاهان دارویی کارهای بسیار خوبی انجام شد.
مسعود پناهی مدیرعامل اشتغال بنیاد علوی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ نفر در حوزه زنبورداری و  قریب به ۴۰۰ نفر در کار گیاهان دارویی مشغول به کار شدند.

پناهی تصریح کرد: برنامه بنیاد علوی ایجاد اشتغال پایدار در تمام روستاهاست و امید می‌رود با همکاری مردم و حمایت شرکت زرفام کیشِ بنیاد علوی این امر محقق گردد.

مسعود پناهی گفت: تسهیلات برای این امر مهم بیش از ۵ میلیارد تومان است که قرار است از منابع تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ هم مبلغی قریب به ۵ میلیارد تومان یعنی در کل قریب به ۱۰ میلیارد تومان با این توصیف جهت اشتغال پایدار در زمینه زنبوردرای و گیاهان دارویی در نظر گرفته شد و این مبلغ قابلیت افزایش هم دارد.

بینا نماینده بنیاد علوی بیان کرد: پروژه زنبورداری بخش دیشموک با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اجرا شده و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال و توسعه اشتغال شده و عملکرد تولید عسل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.

دستگیری سارق کابل ولوله های مسی کولردر گچساران
دنبال کنید

در حاشیه بازدید از طرح های بنیاد علوی خبرنگار خبر دیشموک به همراه مدیرعامل اشتغال و مجموعه بنیاد علوی دیشموک با حضور در گلزار مطهر شهید محمد زمان تاراج با آرمانهای آن شهید والامقام  عهد خدمتگذاری و تجدید میثاق کردند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi