جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳

یک خبر خوب از دستگیری قاتلین سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در مراسم رژه صبحگاهی نیروی انتطامی با تبریک هفته فراجا، گفت: اعضای شورای تامین استان در جهت برقراری امنیت پایدار در استان وظایف حساس و سنگینی برعهده دارند و زحمات زیادی مرتکب می‌شوند. استاندار با بیان اینکه، نقش موثر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 100210
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶

کرونا :

یک خبر خوب از دستگیری قاتلین سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در مراسم رژه صبحگاهی نیروی انتطامی با تبریک هفته فراجا، گفت: اعضای شورای تامین استان در جهت برقراری امنیت پایدار در استان وظایف حساس و سنگینی برعهده دارند و زحمات زیادی مرتکب می‌شوند.

استاندار با بیان اینکه، نقش موثر نیروی انتظامی در ایجاد امنیت اجتماعی و آرامش جامعه قابل تقدیر است افزود: نیروی انتظامی مجاهدانه به صورت میدانی پای کار بوده و هیچ کاری نیست که برای پیشبرد آن حضور نداشته باشند.

وی با بیان اینکه، مردم از نیروی انتظامی اعتماد و اطمینان کامل دارند و قدردان زحمات آنها هستند، افزود: نیروی انتظامی در همه زمینه ها به فکر رفاه، امنیت و سلامت مردم هستند.

استاندار عنوان کرد: نیروی انتظامی در پیشگیری و مبارزه با جرایم در جامعه و برای جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی در تمام مسیرها نقش سازنده‌ای ایفا می‌کنند.

احمدزاده بیان کرد: نیروهای انتظامی ایجاد کننده نظم و امنیت در همه سطوح مختلف در مناطق شهری و مرزها هستند.

احمدزاده ادامه داد: نیروی انتظامی سال جاری برای ایجاد آرامش و آسایش مردم شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کردند که سه تن از این شهدا فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

استاندار به اقدامات سازنده نیروی انتظامی در فتنه‌های سال گذشته اشاره و عنوان کرد: ملت ایران در آشوبی که دشمن طراحی کرده بود رشادت و اقتدار نیروی انتظامی را به عینه مشاهده کردند آنها از جان خود گذشتند اما صحنه را به آشوبگران و ضد انقلاب نسپردند.

احمدزاده خاطرنشان کرد در این حادثه تعدادی از فرزندان ایران اسلامی در فراجا برای اینکه خدشه به آرامش مردم وارد نشوند به شهادت رسیدند که قدردان همه زحمات و تلاش های آنها هستیم.

استاندار کهگیلویه ‌و بویراحمد بر ترویج سنت اهدای خون تاکید کرد
دنبال کنید

همه قاتلین قتل‌های امسال دستگیر شدند

در ادامه سردار کیقباد مصطفایی با اشاره به اینکه امنیت لازمه زندگی بشر است، گفت: در سایه امنیت سایر فعالیت‌های امکان‌پذیر است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد افزود: به برکت وجودی رهبر فرزانه انقلاب شاهد امنیت پایدار در درون و بیرون مرزهای استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد در بسیاری از مولفه‌ها از امنیت پایدار و خوبی برخوردار است، گفت: در زمینه امنیت پایدار از میانگین کشوری وضعیت بهتری داریم‌.

این مسوول با بیان اینکه شورای تامین همواره دغدغه امنیت استان را دارد، گفت: ۱۰۱ هزار و ۱۸۶ مورد ماموریت پلیس را انجام داده است.

وی بیان کرد: تمامی قتل‌هایی که در سال جاری رخ داده در کمترین زمان ممکن کشف و قاتلین آنها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

مصطفایی بیان کرد: سال جاری ۶۸۳ سارق حین سرقت یا بعد از آن شناسایی و دستگیر شدند و به محاکم قضایی تحویل داده شدند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi