شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین جزئیات از بیمارستانهای شهید رجایی و نرگسی گچساران

سیدناصرحسینی‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:در گچساران بیمارستان‌های نرگسی بی بی حکیمه و شهید رجایی و یک مجموعه درمانی نفت وجود دارد. وی بیان کرد: تمام این مراکز درمانی خدمات خود را به شهروندان گچساران ارائه می‌کنند. نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان در حال

اختصاصی کرونا

کد خبر : 99039
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۰

کرونا :

آخرین جزئیات از بیمارستانهای شهید رجایی و نرگسی گچساران

سیدناصرحسینی‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:در گچساران بیمارستان‌های نرگسی بی بی حکیمه و شهید رجایی و یک مجموعه درمانی نفت وجود دارد.

وی بیان کرد: تمام این مراکز درمانی خدمات خود را به شهروندان گچساران ارائه می‌کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان در حال ساخت حوزه نفت تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

حسینی‌پور عنوان کرد: تلاش می‌شود که این بیمارستان در حال ساخت نفت نیز بتواند در حیطه مسئولیت‌های اجتماعی به مردم گچساران خدمات ارائه کند.

 وی با اشاره به پیشرفت‌های خوب در حوزه بیمارستان بی بی حکیمه گچساران گفت: این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان مادر و کودک توانسته ارتقا یابد و به شاخصی که در کشور به عنوان تراز به آن نگاه می‌شود دست پیدا کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات بیمارستان شهید رجایی و نرگسی خاطرنشان کرد: قرار بود بیمارستان نرگسی جایگزین بینارستان شهید رجایی شود که برای منتفی شدن این موضوع تلاش‌های بسیاری صورت گرفت.

حسینی‌پور بیان کرد: در سفر وزیر بهداشت و درمان تکلیف این موضوع رسماً مشخص شد و دیگر بیمارستان نرگسی جایگزینی بیمارستان شهید رجایی نخواهد بود.

 وی افزود: افزون بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات دو بیمارستان شهید رجایی و نرگسی اختصاص داده شده است.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این میزان اعتبار برای برطرف شدن مشکلات فاضلاب، سرمایشی، استحکام سازی‌های ساختمان بیمارستان شهیدرجایی و تکمیل بیمارستان نرگسی هزینه خواهد شد.

 حسینی پور با اشاره به چارت بیمارستان نرگسی اضافه کرد: به زودی چارت این بیمارستان به صورت مستقل از سوی وزارت بهداشت و درمان اعلام خواهدشد و این اتفاق خوبی برای حوزه درمان گچساران می‌باشد.

پروژه‌های خاموش یک دهه گذشته باشت در مرحله اجرا قرار گرفتند
دنبال کنید

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi