شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سه اثر در قالب سخنرانی و قالب پوستر امروز ارائه و معرفی می‌شود

دبیر اجرایی همایش ملی ادبیات و عرفان گچساران در دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران بیان کرد: از بین ۶۲ پوستر و ۵۲ سخنرانی پذیرفته شده در این همایش ۱۲ اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شده اند. پشت دار ابراز داشت: از میان آثار برگزیده سه اثر در قالب سخنرانی و سه اثر در قالب

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9898
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

کرونا :

سه اثر در قالب سخنرانی و قالب پوستر امروز ارائه و معرفی می‌شود

دبیر اجرایی همایش ملی ادبیات و عرفان گچساران در دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران بیان کرد: از بین ۶۲ پوستر و ۵۲ سخنرانی پذیرفته شده در این همایش ۱۲ اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شده اند.

پشت دار ابراز داشت: از میان آثار برگزیده سه اثر در قالب سخنرانی و سه اثر در قالب پوستر امروز ارایه و معرفی خواهد شد.

آرمان پشت‌دار ، دبیر اجرایی همایش ملی ادبیات و عرفان در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران امروز، سوم دی در آئین افتتاح این همایش با اشاره به اینکه ۱۴۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر به دبیرخانه همایش ادبیات و عرفان رسیده،گفت: ۱۱۸ اثر از مقالات ارائه شده پس از داوری اولیه از سوی متخصصان پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه از میان ۶۲ پوستر و ۵۲ سخنرانی پذیرفته شده در این همایش ۱۲ اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شده‌اند، بیان کرد: از میان آثار برگزیده سه اثر در قالب سخنرانی و سه اثر در قالب پوستر امروز ارائه و معرفی می‌شود.

دبیر اجرایی همایش ملی ادبیات و عرفان در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران آسیب شناسی مکاتب عرفان و تصوف با نام زنده یاد هاشم محمدی، استادیار فقید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران که تابستان سال جاری دار فانی را وداع گفت و شناخت و آگاهی‌بخشی عرفان به علاقه‌مندان را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

این همایش در صدد است تا با نگرشی نو به عرفان از جنبه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … در اعتلاء و رشد کمی و کیفی در حوزه معرفت گام های مثبتی برداشته و زمینه لازم را برای شناخت هرچه بهتر و بیشتر علاقه مندان ایجاد نماید. با توجه به وضعیت کنونی جامعه بشری و تأثیر مکتب های ضاله عرفانی، بررسی تأثیر و بازشناسی اخلاق اجتماعی با تکیه بر سیره علوی و بزرگان دینی و با عنایت به مؤلفه های ذکر شده لازم و ضروری است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi