شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت

 نیوجرسی بتنی، کفپوش بتنی،جدول بتنی دیوار پیش ساخته بتنی با بهترین کیفیت درشرکت سیمان بتن!

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98831
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

کرونا :

نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت

نیوجرسی بتنی با بهترین کیفیت در شرکت سیمان بتن!

نیوجرسی بتنی، کفپوش بتنی، جدول بتنی، دیوار بتنی پیش ساخته در شرکت سیمان بتن

ما در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی مفیدی را در خصوص نحوه تولید، کاربرد و استفاده از نیوجرسی بتنی با شما در میان بگذاریم. همان‌طور که می‌دانید بتن محصولی است که از ترکیب سیمان و آب به دست می‌آید و مقاومت و سختی بسیار زیادی پیدا می‌کند. به‌طوری‌که این محصول در انواع مختلف و برای کاربردهای متفاوت، تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. نیوجرسی بتنی، کفپوش بتی و همچنین جدول و سکوی برق بتنی از انواع محصولات بتنی به‌شمار می‌آیند که در مکان‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ می‌توانند مقاومت و استحکام بیشتر آن را تامین نمایند. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این محصولات در اختیارتان قرار دهیم.

Shape1

بتن چیست؟

پیش از پرداختن و معرفی و بررسی کاربرد محصولاتی که از بتن ساخته می‌شوند؛ لازم است ببینیم بتن چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ پیش‌تر اشاره کردیم که بتن از آب، سیمان و ماسه و شن نشکیل می‌شود و پس از آن که به خوبی با هم مخلوط شد می‌توان آن را در قالب‌هایی که برای ساخت محصولاتی بتنی مختلف طراحی شده است؛ ریخته و پس از خشک و محکم شدن، قالب را باز کرده و این محصولات را خارج نمود.

ویژگی خاص بتن در آن است که به خوبی محکم و سخت شده و انسجام لازم را به‌دست می‌آورد. به‌همین دلیل است که امروزه برای تولید نیوجرسی بتنی و یا کفپوش و جدول بتنی و… از بتن در ساخت سازه‌های مختلف استفاده‌های فراوانی می‌شود. از جمله انواع بتن نیز می‌توان به بتن عادی، ساده، بتن آرمه یا بتن مسلح و همچنین بتن پیش تنیده و بتن پیش ساخته اشاره کرد. این محصولات یا در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تولید می‌شوند و به پروژه انتقال می‌یابند و یا دستگاه تولید کننده بتن به محل پروژه انتقال داده شده و به جهت نیاز بالا به محصول بتی مورد نظر، تولید آن در همان جا انجام می‌شود.

نیوجرسی بتنی چیست و چه انواعی دارد؟

اما اگر می‌خواهید بدانید چرا نام این محصول را نیوجرسی بتنی گذاشته‌اند؛ باید بدانید که نام آن از ایالت نیوجرسی امریکا گرفته شده است به‌جهت آنکه اولین بار در سال ۱۹۵۰ میلادی از این محصول بتنی برای چند لاین کردن جاده‌ها استفاده شد که بعدها به‌همین نام معروف گردید و در تمامی کشورهای دنیا مورد استفاده قرار گرفت. این محصول در چند مدل مختلف تولید شده که هر یک کارآیی خاصی دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

نیوجرسی بتنی پیش ساخته با بهترین کیفیت 1

  • نیوجرسی بتنی دو متری: این سازه بتنی به طول ۲ متر و ارتفاعی در حدود ۸۰ سانتی متر تولید شده است.

  • نیوجرسی بتنی سه متری: این محصول به طول ۳ متر و ارتفاعی بین ۸۰ تا ۱۱۰ سانتی متر با وزنی در حدود ۳۰۰۰ کیلوگرم یا کمتر تولید شده است. از این نوع نیوجرسی گاهی با ارتفاع ۱۶۰ سانتی متر تولید می‌شود که البته این امر بستگی به نیاز و خواست مصرف‌کننده دارد. از این دو موردی که معرفی کردیم؛ بیشتر برای تفکیک و جداسازی لاین جاده‌ها و مسیرهای ترافیکی استفاده می‌شود.

  • مینی نیوجرسی بتنی: یک نمونه دیگر از این محصول نیز وجود دارد که به نیوجرسی مینی معروف است. از این نوع نیوجرسی برای جداسازی معابر استفاده می شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که در بین آن سوراخی برای عبوردادن لوله‌های فلزی در نظر گرفته شده است.

  • نیوجرسی بتنی خود ایستا: نمونه دیگری از این محصول است که بیشتر برای کنار ریل‌های راه آهن و مترو و همچنین جداسازی بافت شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع دیوارهای بتنی را می‌توان به ارتفاعی بیش از دو متر نیز ساخت که به خواست و نیاز مشتری بستگی دارد.

ما در ادامه این مطلب به معرفی سه محصول بتنی دیگر خواهیم پرداخت که هر یک از آن‌ها در جایگاه خود از کاربرد خاصی برخوردار است.

کفپوش بتنی چیست؟

Shape2

در حال حاضر المان‌هایی که در ساخت سازه‌های مختلف کاربرد دارد؛ بسیار تغییر کرده و شما با محصولات متعدد و متنوعی مواجه هستید. کفپوش بتنی یکی از این محصولات می‌باشد که برای کف‌سازی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طراحی چند سالی است که در سبک معماری مدرن و کلاسیک به‌کار می‌رود بخصوص که در سال‌های اخیر این نوع کفپوش‌ها با ظاهری زیبا و شکیل و به رنگ‌های طوسی و خاکستری مات به بازار عرضه شده‌اند می‌توان از آن‌ها برای کف‌سازی سطوح مختلف استفاده کرد. کفپوش‌ بتنی یکی از مصالح ساختمانی بسیار محبوب است که برای پوشاندن کف حیاط منازل، محوطه باغ ها، پارک‌ها و سایر سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کف‌ پوش‌های بتنی هم به‌صورت مخلوط یکدست و هم  به‌صورت کاشی‌های بتنی از پیش آماده، در سطح کف فضای موردنظر استفاده می شود. کف‌پوش بتنی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا، شرایط محیطی و موارد مختلف است. طول عمر بالای این محصول و امکان به‌کارگیری آن در هر فضایی از خانه و ساختمان، از دیگر ویژگی‌های این کف‌ پوش به شمار می آید. چنانچه به دنبال یک نوع کفپوش با دوام بسیار بالا برای محوطه های خاص هستید، کفپوش بتنی می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مطرح باشد. این کفپوش ها در مقابل عبور مرور اشخاص و انواع ماشین آلات کاملا مناسب محسوب می شود و برای سالیان طولانی قابل استفاده می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید و اجرای کفپوش بتنی، با شماره های شرکت سیمان بتن تماس حاصل فرمایید.

مفاهیم اساسى در خبر نویسى
دنبال کنید

 انواع مختلفی از کف پوش ها در بازار کشور وجود دارد که یکی از محبوب ترین نوع این مصالح کف پوش بتنی می باشد. درواقع کف پوش های بتنی نمونه ای از انواع کف پوش هایی است که به دلیل ساختار سخت خود بیش تر در محوطه سازی مورداستفاده قرار می گیرد. ازآنجایی که کف پوش بتنی از سختی قابل توجهی برخوردار می باشد، می تواند انتخاب بسیار مطمئنی برای مکان هایی با تردد بالا باشد. حال با توجه به این مقدمه از شما تقاضا داریم تا با وبلاگ پرشین سازه همراه شوید تا بیشتر درباره ی این نوع از کف پوش های پرکاربرد اطلاعات کسب کنیم.

انواع کف پوش های بتنی
به طورکلی با توجه به همه گیری و استفاده های زیادی که از این نوع از کف پوش می شود، این محصول در انواع متریال مختلف و بر اساس کاربرد آن در بازار موجود می باشد. درواقع انواع کف پوش بتنی شامل موارد زیر می شود که شامل:

۱. کف پوش پلیمری
به طورکلی انواع کف پوش پلیمری تشکیل شده از رزین اپوکسی و نیز پلی یورتان است که با ایجاد واکنش بسیار قوی بین مواد تشکیل دهنده خود یک شبکه کاملاً سه بعدی یکپارچه و غیرقابل نفوذ را به وجود می آورند. در حقیقت کف پوش پلیمری نوعی بتن خود متراکم است که این تراکم از طریق فرآیند استفاده از رزین سنگ مصنوعی و یا رزین پلیمری انجام می گیرد. درواقع طی این فرایند بین این ترکیبات پلیمری و افزودنی های شیمیایی چسبندگی بین تمام اجزاء ایجادشده و مقاومت موزاییک پلیمری را تأمین می کند. همچنین لازم به ذکر است که کف پوش های پلیمری به دلیل جذب آب پایین و تراکم بالا اجزا مقاومت بسیار بالایی در آب وهوای سرد و شرایط یخبندان دارند.

۲. کف پوش واش بتن
کف پوش واش بتن همان بتن شسته ای است که در کف سازی های محوطه، پارک و … استفاده می گردد. درواقع این نوع کف پوش یکی از انواع کف پوش های بتنی است که بتن آن از ترکیب سنگ دانه های رنگی و طبیعی، چسب بتن، پودر سنگ، الیاف و دیگر افزودنی بتنی بر روان کننده نوترال پلی کربوکسیلاتی بتن، در انواع ابعاد، طرح، رنگ و نقش تولید می گردد. این موزاییک به روش های مختلفی تولید می گردد که روش های پرسی و ویبره، بیشتر مورداستفاده می باشند.

۳. کف پوش بتنی پرسی
کف پوش بتنی پرسی در حقیقت یک جور بتن است که تراکم خود را یا از طریق فشار پرسی به دست می آورد و از ماسه، سیمان، سنگ دانه، پودر سنگ و آب در ابعاد و طرح های گوناگون تولید می شود. درواقع تصویری که با چیدن منظم و هموار قطعات کوچک سنگ های رنگی یا سفال در کنار هم ساخته می شود موزاییک است که یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی بوده و جالب است بدانید که نام سنتی کف پوش بتنی موزاییک است. لازم به ذکر است که کف پوش بتنی پرسی مقاومت سایشی بسیار بالایی دارد و به دلیل مزایای منحصربه فرد و روش تولید آن به عنوان مناسب ترین نوع کف پوش برای محیط هایی همچون پیاده روها و معابری که به عنوان مسیرهای پرتردد شناخته می شود استفاده می گردد.

۴. کف پوش بتنی ویبره ای
به طورکلی جهت تشکیل کف پوش ویبره ای، فشاری وجود ندارد و تراکم بتن و دیگر افزودنی های آن با دستگاه ویبراتور ایجاد می شوند. روش کار نیز به این ترتیب می باشد که مصالح در میکسر (مخلوط کن بتن) ترکیب می شوند، سپس به وسیله تسمه نقاله ای مجهز به ویبراتور قالب های پلاستیکی طرح دار مملو از بتن، موزاییک ها را با لرزش و بر روی تسمه نقاله شکل می دهند.

۵. موزاییک پرسی اتوماتیک
این نوع از کف پوش به طورمعمول معروف به موزاییک ساده ایرانی، موزاییک حیاطی و یا زیر پارکتی است. مراحل ساخت این نوع از موزاییک ها کاملاً اتوماتیک بوده و ازآنجاکه این فرایند پیشرفته تر و مکانیزه تر است باعث می شود موزاییک بتنی استحکام بیشتری داشته باشد و کمتر دچار خردگی و ساییدگی شود. همچنین مقاومت خمشی بالاتری به نسبت موزاییک های دستی دارند و علاوه بر آن به علت بروز بودن دستگاه ساب جلای بیشتری به نسبت موزاییک دستی دارند.

پلاژها دریا را پولی کردند/ آزادسازی ساحل خزر از حریم ثابت تا پویا
دنبال کنید

کفپوش بتنی پرسی در البرز

کفپوش بتنی پرسی، یک از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که بیشتر در پروژه‌های شهرسازی و برای پوشاندن معابر و پیاده روها از آن استفاده می‌شود. این کفپوش کاربردهای زیادی در محوطه سازی، پروژه های عمرانی و المان های شهری مانند مبلمان شهری دارد. از این رو بیشتر توسط شهرداری ها و سازمان های عمرانی خریداری شده و در نقاط مختلف نصب قرار داده می شود. ماهیت کفپوش بتنی پرسی، سخت و محکم می باشد. از این رو از مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف جوی و محیطی برخوردار است. به همین دلیل است که امروزه در پروژه های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. مجموعه سیمان بتن با ارائه کفپوش بتنی پرسی در البرز، آماده ی همکاری با سازمان های دولتی و ارگان های خصوصی می باشد. کفپوش بتنی پرسی چیست محیط های پر تردد و شلوغ مانند معابر، خیابان، پارکینگ ها، بندرگاه ها، پتروشیمی ها و بسیاری از مکان های دیگر نیاز دارند که از یک کفپوش مطمئن برای پوشاندن سطوح استفاده کنند. کف پوش بتنی پرسی یکی از بهترین گزینه برای استفاده در این مکان ها می باشد. کفپوش‌ بتنی پرسی نمونه‌ای از انواع کفپوش‌هایی است که به دلیل ساختار سخت خود بیش‌تر در محوطه‌سازی ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. همان طور که از نام ش مشخص است، این محصول با استفاده از بتن و در ابعاد متنوع ساخته می شود. ازآنجایی‌که کفپوش بتنی پرسی از سختی قابل‌توجهی برخوردار است، می‌تواند انتخاب بسیار مطمئنی برای مکان‌هایی با تردد بالا باشد. به‌طورکلی با توجه به همه‌گیری و استفاده‌های زیادی که از کفپوش بتنی پرسی می‌شود، این محصول در انواع متریال مختلف و بر اساس کاربرد آن در سیمان بتن موجود است.

جدول بتنی چیست و چه کاربردی دارد؟

Shape3

بی‌شک می‌توان گفت جدول بتنی یکی از پرکاربردترین محصولات بتنی است که در شهرسازی نوین مورد استفاده قرار می‌گیرد اگر در یک خیابان اصلی و فرعی و یا حتی بزرگراه‌ها و… تردد نمایید؛ حتما در کنار خیابان، استفاده از این محصول بتنی را به وفور مشاهده خواهید کرد. علاوه بر همه این‌ها جهت محوطه‌سازی و هدایت آب‌های سطحی و… از این نوع جدول می‌توان استفاده کرد.

 امروزه با توجه به گسترش صنعت ساخت و ساز و انبوه سازی، افزایش سرعت اجرا اهمیت بالایی یافته است. بدین منظور استفاده از محصولات پیش ساخته ، بیش از پیش رواج یافته است. یکی از این محصولات، دیوار پیش ساخته بتنی است که غالبا در دیوارچینی محوطه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت دیوار پیش ساخته بتنی از سیمان، سنگدانه، آب، مواد افزودنی و میلگرد استفاده می شود. سیمان و سنگدانه مصرفی در تولید دیوار بتنی پیش ساخته باید مطابق با استانداردهای ملی ایران باشد. از مواد روان کننده با کیفیت بالا، برای سهولت در پر کردن قالب دیوار پیش ساخته بتنی و دستیابی به سطح صاف و صیقلی استفاده می گردد. برای ساخت ملات دیوار بتنی پیش ساخته باید از آبی استفاده کرد که فاقد مواد آلی، اسیدی و قلیایی بوده و کاملا صاف و تمیز باشد. میلگردهای مصرفی ، از نوع میلگرد استاندارد A3 با مقاومت کششی بالا است.

02.jpg

مزایای دیوار بتنی پیش ساخته :

سرعت بالای اجرا

قابلیت جا به جایی در هر زمان و مکان

ظاهر زیبا

قابلیت رنگ شدن و ایجاد تنوع در ظاهر دیوار

مقاومت بسیار بالا

عمر طولانی

قابلیت فروش دیوار دست دوم

شرکت سیمان بتن در سال ۱۳۶۱ با هدف توسعه و فناوری در صنعت تولید قطعات بتنی و دسترسی پایدار مشتریان به محصولات استاندارد و مطمئن با کسب مجوز های لازم از اداره کل صنایع و معادن کار خود را آغاز نموده است و اینک حدود چهار دهه خدمات تولید بتن آماده و قطعات بتنی را در کارنامه خود دارد .

کفپوش های بتنی بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۷۵۵ محصولی بتنی است که اجزاء آن به طور مناسبی متراکم شده و شکل و ضخامت یکنواخت داشته ودارای خصوصیات هندسی مشخص شده باشند . سیمان ، سنگندانه ها و آب با درصد مشخص و طبق استانداردهای ملی تعریف شده در محصولات بتنی مصالح تشکیل دهنده کفپوش ها می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۰۲۸۳۲۸۹۲۵۵۱ تماس حاصل فرمائید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi