شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

از جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد ریال زکات در این شهرستان خبر داد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد ریال زکات در این شهرستان خبر داد. حبیب الله باقرپور با بیان اینکه زکات از واجبات دین بوده ودر روایات زیادی به آن اشاره شده است، گفت: کمیته امداد شهرستان باشت به عنوان متولی احیا این فریضه با همکاری روحانیون و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9879
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۹:۲۰

کرونا :

از جمع‌آوری بیش از 4 میلیارد ریال زکات در این شهرستان خبر داد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از جمع‌آوری بیش از ۴ میلیارد ریال زکات در این شهرستان خبر داد.

حبیب الله باقرپور با بیان اینکه زکات از واجبات دین بوده ودر روایات زیادی به آن اشاره شده است، گفت: کمیته امداد شهرستان باشت به عنوان متولی احیا این فریضه با همکاری روحانیون و مبلغین به ترویج وآگاه سازی و پیگیری جمع آوری زکات ومصرف آن در جهت توسعه عام المنفعه اقدام می کند.

وی اظهار کرد: زکات ریشه در فرهنگ اصیل اسلامی دارد و با انجام برنامه های فرهنگی مناسب این فریضه الهی باید در بین مردم ترویج و نهادینه شود.

باقرپور تصریح کرد: در همین راستا مردم خیر و نیکوکار شهرستان باشت ۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال زکات در این شهرستان پرداخت نموده اند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات موجب محرومیت‌زدایی از جامعه و عمران و آبادانی می شود، اظهار داشت: میزان زکات جمع آوری شده برای رسیدگی به امور معیشتی محرومین و نیازمندان منطقه و همچنین اجرای طرح های عمرانی شامل ساخت و توسعه و مرمت مساجد و حسینیه ها هزینه می شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi