شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا برای فارکس نیاز به آی پی ثابت داریم

برای فعالیت در بازارهای مالی فارکس نیز اهمیت داشتن یک سرور مجازی ترید یا آی پی ثابت بسیار افزایش پیدا کرده است

اختصاصی کرونا

کد خبر : 98131
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

کرونا :

آیا برای فارکس نیاز به آی پی ثابت داریم

آیا برای فارکس نیاز به آی پی ثابت داریم

 

کشور ایران همان‌طور که خود شما دوستان در جریان هستید، جزء کشورهای تحریمی است و شما نمی‌توانید به راحتی برای فعالیت در بروکر های فارکس و صرافی های آنلاین استفاده کنید. اما چرا؟ زمانی که شما با آی پی ایران وارد پلتفرم بازار جهانی و صرافی های آنلاین و بروکر های فارکس می‌شود، آی پی شما شناسایی شده و اعتبار حساب کاربری شما کاهش خواهد یافت. از طرفی ممکن است که حساب شما محدود یا مسدود هم بشود. به صورت کلی فعالیت با آی پی ایران در پلتفرم های جهانی همیشه پر ریسک بوده است. اما چاره چیست؟ آیا باید از آی پی ثابت فارکس استفاده کنیم؟ آی پی ثابت برای فارکس کار ما را راه می‌اندازد؟ چه سایتی برای خرید آی پی ثابت برای فارکس مناسب است؟

اهمیت آی پی ثابت برای ترید

تمامی این سؤالات ممکن است در ذهن شما ایجاد شود، اصلاً نگران نباشید ما به تمامی آن ها می‌پردازیم. قبل از هر چیزی باید ذکر کنیم که آی پی های ثابت توسط شما قابل انتخاب هستند، یعنی شما می‌توانید نوع سروی و کشور مد نظر خودتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال شما قبلاً تحقیق کردید که آی پی های کشور آمریکا محدودیت ندارند و سرعت خوبی هم دارند، با توجه به این موضوع شما می‌توانید به صورت دلخواه آی پی ثابت فارکس تهیه کنید. از طرفی دوستان بهتر است بدانید که هر آی پی ثابت فقط و فقط به شما تعلق دارد و کسی دیگر حق استفاده از آن را ندارد، به همین دلیل امنیت بالاتر و سرعت خوبی را دارا است. برای انتخاب آی پی ثابت برای فارکس باید به نکات مهمی توجه داشته باشید که در بخش های بعدی به صورت کامل برای شما آن ها را ذکر می‌کنیم.

آی پی ها برای فارکس به چند دسته تقسیم می‌شوند ؟

ip ها به صورت کلی به چهار دسته تقسیم می‌شوند و هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خودشان را دارند، این آی پی ها عبارت‌اند از:

  • آی پی پویا (دینامیک) : اولین دسته از آی پی برای فارکس ،آی پی پویا است. این نوع آی پی ها معلوم نیست که چه زمانی تغییر می‌کند، به عنوان مثال زمانی که شما وارد پلتفرم صرافی آنلاین شدید، ممکن است که سه مرتبه آی پی شما عوض شود و این موضوع برای اعتبار حساب کاربری شما بسیار بد خواهد بود.

دوستان زمانی که شما از یک وی پی ان استفاده می‌کنید، در واقع دارید از یک آی پی پویا استفاده می‌کنید و آی پی شما ممکن است چندین بار تغییر کند. همچنین ممکن است که به آی پی پویا چندین نفر اتصال داشته باشند که در نتیجه امنیت کاهش یافته و از طرفی سرعت سرویس هم کاهش خواهد یافت.

  • آی پی ثابت (استاتیک) : این از آی پی ها بهترین آی پی هستند که می‌توانید برای فارکس استفاده کنید. این آی پی ها اصلاً تغییر نمی‌کند و شما با مشکلی رو به رو نخواهید شد.

کسانی که قصد فعالیت در بازارهای جهانی دارند، قطعاً که باید از آی پی یک کشور خارجه استفاده کنید که همیشه ثابت و غیرقابل تغییر باشند. از طرفی شما هم با اتصال به آی پی ثابت برای فارکس هم امنیت اتصال معاملات خودتان را افزایش می‌دهید و از طرفی هم سرعت بالایی به دست خواهید آورد. زیرا این آی پی ها فقط و فقط به شما تعلق دارد و به این دلیل سرعت هم افزایش خواهد یافت.

  • وی پی ان : فیلترشکن ها هم پلفترم هایی هستند که با وارد شدن به آن ها آی پی شما تغییر می‌کند و از طرفی با هویت غیر ایرانی شما وارد صرافی های آنلاین می‌شوید. اما باید دقت داشته باشید که حتما ثابت باشند که بتوانند امنیت لازم را داشته باشند، اما نمی توان بهترین گزینه ای دانست.
بیانیه ۱۹ بندی ایران و ترکیه / همکاری علیه عناصر پ.ک.ک در دستورکار همکاری دو کشور/ حفظ برجام در جهت تقویت دیپلماسی چندجانبه
دنبال کنید

این نوع از آی پی ها هم ممکن است که به صورت مداوم تغییر کند و همین امر هم سبب ناامن شدن اتصال، همچنین سرعت پایین سرویس می‌شود.

  • Vps: وی پی اس ها هم از جمله آی پی های خوب هستند که در بازارهای جهانی و فارکس می‌توانید از آن استفاده کنید. وی پی اس از آی پی ثابت فارکس پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی وارد پلتفرم های بازارمالی شوید.

موضوع دیگر در رابطه با هزینه های وی پی اس است، هزینه کمی بالاتر است ولی سرعت و امنیت مناسب تری خواهید داشت.

فارکس نیز برای فعالیت نیازمند آی پی ثابت می باشد

آیا برای فارکس نیاز به آی پی ثابت داریم ؟

قطعاً که بله، زمانی که شما با آی پی ایران وارد صرافی ها شوید طولی نمی‌کشد که آدرس شما شناسایی شده و حساب کاربری مسدود شود و شما برای کسب و کار خود باید امنیت را برقرار کنید، دلایل استفاده از آی پی ثابت برای فارکس عبارت‌اند از:

  • احراز هویت: اولین موضوعی که باعث می‌شود شما از آی پی ثابت برای فارکس استفاده کنید، احراز هویت است.

به عنوان مثال شما قبل از واریز کردن پول در بروکر فارکس خود باید احراز هویت شوید، در صفحه احراز هویت اگر آی پی و نشانی شما از ایران شناسایی شود، قطعاً که با محدودیت رو به رو خواهید شد.

شما با خرید آی پی ثابت برای فارکس به راحتی می‌توانید احراز هویت انجام دهید و تمامی سرمایه خودتان را در کمترین زمان ممکن به بروکر فارکس منتقل کنید.

  • سرعت مناسب و بالا: همان‌طور که در بخش های قبلی که برای شما ذکر کردیم، آی پی ثابت برای فارکس فقط و فقط به شما تعلق دارد و هیچ کس دیگر نمی‌توانید به آن دسترسی داشته باشد مگر این که خود شما اجازه دسترسی دهید.

با این تفاسیر شما سرعت مناسبی به دست خواهید آورد، اما سرعت بالا چه منفعتی دارد؟ شما در بازار های جهانی برای ثبت معاملات خودتان در زمان ها مناسب نیازمند آن هستید که اتصال با سرعت بالا داشته باشید. آی پی ثابت فارکس نهایت سرعت را به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید به خوبی از آن برای ثبت معاملات استفاده کنید.

  • امنیت مناسب: تمامی افرادی که در بازارهای جهانی فعالیت انجام می‌دهند، امنیت از ارکان اصلی کار آن ها است.
گروسی: توافق با ایران مهم بود اما پایان ماجرا نیست
دنبال کنید

زمانی که شما از آی پی پویا استفاده کنید قطعاً که چندین نفر ممکن است به آن آی پی متصل شود و به این دلیل امنیت آن کاهش خواهد یافت. اما زمانی که شما از آی پی ثابت برای فارکس استفاده کنید، دیگر کسی به جزء شما حق استفاده از آن را ندارد و به این دلیل دیگر شما امنیت مناسبی به دست خواهید آورد.

از سرویسهای ناامن برای فعالیت در بازارهای مالی استفاده نکنید

آذرفا منبع آی پی ثابت برای فارکس :

امروزه تعداد سایت های سرویس دهنده آی پی و سرور افزایش یافته و همین امر سبب سخت شدن انتخاب شده است. مجموعه آذرفا توانسته با تیم پشتیبانی خود بهترین سرویس ها را برای فارکس ارائه دهد، نظیر سرویس آی پی ثابت فارکس ،سروری مخصوص ترید و بسیاری از کانفیگ ها و… که تمامی آن ها تضمین شده‌اند.افراد می‌توانند پیش از خرید از خدمات مشاوره آنلاین آذرفا استفاده کنند که بهترین سرویس را برای فارکس و کسب و کار خودشان انتخاب کنند.

سخن آخر

امروزه داشتن آدرس ip ثابت برای هر شخصی که نیاز دارد تا با امنیت در کسب و کار دلاری خود موفق باشد امری مهم می باشد و هر روزه به تعداد اشخاص این نوع فعالیت افزایش می یابد اما باید ip static یا ای پی ثابت را نسبت به خواسته خود انتخاب کنید که می تواند یا سرور با ای پی اختصاصی باشد یا یک سرویس اشتراکی. هر تریدر یا فعال بازارهای مالی و حتی فریلنسری باید بداند برای داشتن امنیت حساب خود در هر صرافی و بروکری نیاز به داشتن یک سرویس ای پی ثابت امن هستید که بتوانید با خرید ای پی ثابت برای ترید در صرافی های خارجی و حتی بروکرها نگران لو رفتن آی پی ایران خود نشده و حسابتان مسدود نشود. سرمایه شما در حساب صرافی ها نیاز به داشتن یک سرویس معتبر می باشد و ای پی ثابت را باید از ارائه دهنده های تخصصی تهیه کنید. شما نمی توانید به سادگی به هر ارائه دهنده ای پی ثابت که مدعی بهترین می باشد اطمینان کنید و مشابه کاربران ما از ارائه دهنده های زیادی سرویس تهیه کنید و در نهایت به ما اطمینان کنید. در این بین افراد زیادی هستند که با خریدهای زیادی که داشته اند ضرر مالی را تجربه کرده اند و بعد از هزینه های زیاد توانسته اند جزء مشترکین دائمی گروه ما باشند. شما می توانید ای پی ثابت آذرفا را روی هر نوع دستگاهی با هر سیستم عاملی استفاده کنید و با هر اینترنتی نیز متصل شده و استفاده کنید. سرویسهای ای پی ثابت کاملا تخصصی ترید، فریلنسری و ادمین های اینستاگرام برای فعالیت های مجاز از سمت دولت بوده و برای مصارف عادی بهیچ عنوان سرویسی ارائه نمی شود. سرویسهای ای پی ثابت اذرفا برای کاربردهای فریلنسری نیز گزینه مناسبی می باشد که می توانید تهیه و استفاده کنید. داشتن یک سرویس یا سرور آی پی ثابت با کیفیت، پایدار و امن از الویت هر شخصی می باشد که می خواهد در صرافی و سایت های خارجی فعالیت داشته باشد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عرفن طهماسبی جمعه , 3 شهریور 1402 - 8:25

آی پی ثابت برای همه تریدرها واقعا اجباری شده.
حالا بنظر شما سرور مجازی بگیریم یا سرویسشو ؟
Fixed IP is really mandatory for all traders.
Do you think we should get a virtual server or a service?

logo-samandehi