جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر خوش رئیس آموزش و پرورش چاروسا درباره دبیرستانی که 7 سال تعطیل بود

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا از بازگشایی دبیرستان روستای شوتاور خبر داد و گفت: دبیرستان روستای شوتاور چاروسا که قریب به ۷سال است تعطیل شده بود با تلاش و همکاری مجموعه آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود. وی با بیان اینکه روستای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97609
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

کرونا :

خبر خوش رئیس آموزش و پرورش چاروسا درباره دبیرستانی که 7 سال تعطیل بود

علی الهامی رئیس آموزش و پرورش چاروسا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا از بازگشایی دبیرستان روستای شوتاور خبر داد و گفت: دبیرستان روستای شوتاور چاروسا که قریب به ۷سال است تعطیل شده بود با تلاش و همکاری مجموعه آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه روستای شوتاور یکی از روستاهای بزرگ شهرستان کهگیلویه است و دغدغه های زیادی خانواده های این روستا برای فرزندان خود داشتند تاکید کرد: در نشستی که با حضور مدیرکل و مجموعه آموزشی استان برگزار شد مشکلات آنها بیان شد و موافقتنامه بازگشایی این دبیرستان صادر شد و از سال تحصیلی جدید دانش آموزان این روستا می توانند تحصیلات خود را در این دبیرستان ادامه دهند.

الهامی با بیان اینکه دانش آموزان روستای شوتاور می توانند در سه پایه در رشته علوم انسانی فعالیت خود را ادامه دهند ادامه داد: مدیر مدرسه مشخص و کار بازگشایی دبیرستان را به جد پیگیر هستیم که مشکلی برای سال تحصیلی وجود نداشته باشد و دغدغه چندین ساله دانش آموزان و والدین این روستا برطرف شود.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا از درخشش دبیران مدارس متوسطه چاروسا در سطح کشوری و استانی خبر داد و یادآور شد: دبیران آموزش متوسطه منطقه چاروسا در سطح کشوری و استانی خوش درخشیدند و موفق به کسب رتبه های برترکشوری و استانی شدند.

علی الهامی گفت: بی تردید موفقیت های حاصله مرهون فعالیت و برنامه ریزی های انجام شده مجموعه آموزش و پرورش منطقه بوده و از زحمات کلیه عوامل اجرائی که در زمینه کسب این موفقیت ها موثر بودند تشکر می کنیم.

تحصیل ۲۶ هزار دانش آموز گچسارانی در سال تحصیلی جدید
دنبال کنید

وی ادامه داد: جشنواره الگوهای تدریس برتر در مرحله کشور محسن پزشکیان و خانم الهام وارسته، در مرحله استانی درس تاریخ آقایان مرتضایی، پزشکیان، خانم وارسته، جواد حبیبی و علی داد موسوی مقام کسب کردند؛ در رشته اقتصاد صبا قربانی مقام کسب کردند و در رشته زبان خارجه آقایان نورالدین شفائی و خانم جهانگشا مقام کسب کردند و در زبان ادبیات فارسی آقای روستایی و درس روانشناسی ایوب آروند کسب مقام شد.

الهامی خاطرنشان کرد: در طرح درس نویسی آقایان دوستکامیان، خانم وارسته، پزشکیان و محمد روستائی کسب مقام در مراحل استانی شدند و در جشنواره فیلم کوتاه آقای نورالدین شفائی کسب رتبه استانی شد.

محمدحسین جلال فر معاون آموزشی آموزش و پرورش چاروسا بیان کرد: با تلاش‌های همه و استمرار برنامه‌های کیفیت بخشی حوزه آموزش، موفقیت های آموزش و پرورش منطقه چاروسا تداوم داشته باشد.

محمد حسین جلال فر اظهار کرد: ضمن تبریک به دبیرانی که رتبه های برتر را کسب کردندتلاش می‌کنیم در فرصتی مناسب از زحمات آنها تجلیل کنیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi