شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

پیگیری جهت تامین امکانات برای هیات های ورزشی بروجرد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: برای رفع مشکلات ورزش حوزه انتخابیه و همچنین تامین امکانات در این حوزه رایزنی هایی انجام گرفت و مقرر شد اقداماتی صورت پذیرد و البته در روزهای اخیر نیز بازدیدی از برخی هئیت های ورزشی داشتم تا کم و کاستی های را بررسی و در جهت حل آن ها گام برداریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97450
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

پیگیری جهت تامین امکانات برای هیات های ورزشی بروجرد

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و مساعدت های مدیریت مخابرات لرستان و شهرستان بروجرد مناطق ۵ هکتاری و ۱۰ هکتاری مجهز به اینترنت و ارتباط پرسرعت در بستر فیبر نوری شد.

وی افزود: لازم به ذکر است که این پروژه به زودی و با حضور مقامات ملی به صورت رسمی افتتاح خواهد شد و درحال حاضر روستای خشتیانک به عنوان اولین روستای هوشمند استان لرستان و چند روستای دیگر نیز به این تکنولوژی بهره مند هستند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: برای رفع مشکلات ورزش حوزه انتخابیه و همچنین تامین امکانات در این حوزه رایزنی هایی انجام گرفت و مقرر شد اقداماتی صورت پذیرد و البته در روزهای اخیر نیز بازدیدی از برخی هئیت های ورزشی داشتم تا کم و کاستی های را بررسی و در جهت حل آن ها گام برداریم.

وی عنوان کرد: همچنین با پیگیری های انجام شده و عنایت اداره کل راهداری استان برخی از نقاط حادثه خیز شهرستان بروجرد برطرف شدند که با این اقدام از خطرات احتمالی پیشگیری می کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi