جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعداد ۲۶ قطعه زمین برای احداث مسجد و حسینیه اختصاص یافته است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در همایش وقف و رسانه که در امامزاده شاه فرج الله یاسوج برگزار شد ضمن اعلام این خبر گفت:از این تعداد ۱۴ قطعه برای احداث مسجد و ۱۲ قطعه دیگر برای احداث حسینیه اختصاص یافته است. حجه السلام موسوی اعظم مساحت زمینهای موقوفه در استان را ۲۶ هزار متر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 9744
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴

کرونا :

تعداد ۲۶ قطعه زمین برای احداث مسجد و حسینیه اختصاص یافته است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در همایش وقف و رسانه که در امامزاده شاه فرج الله یاسوج برگزار شد ضمن اعلام این خبر گفت:از این تعداد ۱۴ قطعه برای احداث مسجد و ۱۲ قطعه دیگر برای احداث حسینیه اختصاص یافته است.

تعداد ۲۶ قطعه زمین برای احداث مسجد و حسینیه اختصاص یافته است 3

حجه السلام موسوی اعظم مساحت زمینهای موقوفه در استان را ۲۶ هزار متر مربع اعلام کرد وگفت:ارزش ریالی زمینهای وقف شده ۲۰ میلیارد ریال است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ برنامه متنوع در هفته وقف در نقاط مختلف استان برگزار می شود افزود : تجلیل از واقفان برتر ، خادمان ،هیئات امنا و اصحاب رسانه،برگزاری همایش استانی یاوران واقف، نواختن زنگ انشاء با موضوع وقف در مدارس، برگزاری محافل انس با قران از جمله ی این برنامه هاست .

حجه الاسلام موسوی اعظم افزود: دایره وقف تنها به مسجد و حسینیه ساختن محدود نمی شود بلکه واقفان می توانند در بخشهای دیگری از جمله مدرسه سازی ،کمک به نیازمندان و بیماران صعب العلاج ،زنان سرپرست خانوار و کمک هزینه های تحصیلی دانش اموزان نیازمند وقف کنند .

وی با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش شبانه روزی اصحاب رسانه از آنان خواست تا اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را در ترویج و تبلیغ این سنت حسنه در جامعه بیش از پیش یاری کنند .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi