چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

دیدار با سرپرست وزارت ورزش/پیگیری جهت اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های غرب استان گلستان

نماینده کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس گفت: برای رفع مشکل پروژه های ورزشی حوزه انتخابیه از سرپرست وزارت ورزش درخواست کردم تا اعتبار لازم در این رابطه اختصاص یابد و مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

دیدار با سرپرست وزارت ورزش/پیگیری جهت اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه های غرب استان گلستان

عبدالجلال ایری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با وزیر اقتصاد داشتم که در این نشست موضوع تخصیص کامل بودجه برزای احیای خلیج گرگان را مطرح کردم و خوشبختانه در این رابطه قول مساعد داده شد.

وی افزود: همچنین نشستی هم با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور داشتم که در این دیدار پیگیری های لازم برای لایروبی اسکله بندرگز، لایروبی کانال آشوراده و احیای خلیج گرگان انجام شد و قرار بر این شده است اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای این موضوعات در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس گفت: برای رفع مشکلات ورزش حوزه انتخابیه و حل مشکلات زیرساختی این حوزه دیداری با سرپرست وزارت ورزش داشتم و در این نشست در خواست کردم تا اعتبار لازم برای تکمیل پروژه ها اختصاص داده شود که مقرر شد بررسی های لازم انجام شود و پس از آن اقدامات لازم صورت پذیرد.

ایری بیان کرد: دیداری هم با دبیر شورای عالی مناطق آزاد داشتم که در این دیدار آخرین شرایط منطقه آزاد اینچه برون پیگیری شد تا اقدامات لازم انجام گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi