جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در استان بوشهر با این هدف شکل گرفت که بتوان سهم استان بوشهر را در این برنامه بتناسب مزیت ها و نیازهایی که وجود دارد به نحو شایسته مورد توجه قرار داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97432
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

استان بوشهر در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در نشست بررسی برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: یکی از قوانین مهم و تاثیرگذار که در مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار میگیرد که میتواند موثر باشد، برنامه هفتم توسعه است.

وی افزود: داشتن یک برنامه مدون، جامع و کامل بعنوان یک سند بالادستی می‌تواند به دستگاه‌های اجرایی و مجلس شورای اسلامی کمک کند تا با راهبرد مشخص، مسیر را به گونه ای تنظیم کند که از همه امکانات و نعمات به نحو شایسته استفاده بشود تا کشور عزیز ما در مسیر تعالی و پیشرفت قرار گیرد.

جمیری عنوان کرد: معتقدیم که اگر قرار باشد برنامه هفتم توسعه، برنامه جامعی باشد بایستی از نظرات همه اندیشمندان و صاحبان نظر بهره‌مند شد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به هدف برگزاری این نشست، بیان داشت: نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در استان بوشهر با این هدف شکل گرفت که بتوان سهم استان بوشهر را در این برنامه بتناسب مزیت ها و نیازهایی که وجود دارد به نحو شایسته مورد توجه قرار داد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در حال حاضر برنامه هفتم توسعه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و در آینده نزدیک کلیات در مجلس به رای گذاشته می شود و در صورت موافقت مجلس برنامه به کمیسیون تلفیق برمی‌گردد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به برگزاری سه نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در دانشگاه های استان بوشهر بیان داشت: پیشنهاداتی که طی این جلسات مطرح شد در بررسی کلیات برنامه و سپس در کمیسیون تلفیق قابل طرح است. این پیشنهادات در مجلس به میزانی اهمیت دارد که اگر به فراخون شرایط از نگاه هیئت رئیسه مهم باشد در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

رونق گردشگری در کرمان نیازمند اقدامات جدی است
دنبال کنید

وی افزود: این وظیفه ای بود که فکر کردم بعنوان نماینده مردم دارم تا از فرصت ارائه پیشنهادات و نظرات جامعه علمی و نخبگانی استفاده کنم.

 جمیری در پایان تصریح کرد: این نشست ها اولین تجربه در این مسیر بود و امیدوارم که در آینده با برنامه‌ریزی، بتوانیم در سایر موارد از نظرات نخبگان بهره بگیریم. طبق برنامه ریزی صورت گرفته، برنامه هفتم توسعه در سه موضوع “اقتصاد دریامحور”، “آموزش و خانواده” و “سلامت و بهداشت” به ترتیب در دانشگاه خلیج فارس، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور اساتید، مدیران دستگاههای دولتی، نخبگان و صاحبنظران مورد بررسی قرار گرفت و بعد از جمع‌بندی نظرات در سامانه پیشنهادات مجلس ثبت می گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi