دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جهت تخصیص امکانات ورزشی و تکمیل سالن های ورزشی شهرستان سمیرم

نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: برای رفع مشکلات ورزشی حوزه انتخابیه پیگیری های در سطح وزارت ورزش انجام شد که مقرر گردید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97426
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

کرونا :

پیگیری جهت تخصیص امکانات ورزشی و تکمیل سالن های ورزشی شهرستان سمیرم

اصغر سلیمی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر جلسه ای با معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و شکیبا مهر مدیر فنی و مهندسی و همچنین مدیر بودجه وزارت ورزش و جوانان پیرامون احداث ۱۲ چمن مصنوعی، تکمیل سالن ورزشی چهار راه و خانه کوهنوردی خفر، تعویق کفپوش بیده و فتح آباد و کمک به هئیات ورزشی و همچنین راه اندازی استخر شهرستان بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: با تلاش های انجام شده شروع عملیات اجرایی آسفالت در لاین ورودی و خروجی شهرکمه (بلوار یادگار امام خمینی ره) به مساحت حدود ۲۰۰۰ متر مربع با مشارکت شهرداری کمه و اداره راهداری شهرستان شروع شده است.

نماینده مردم سمیرم در مجلس بیان کرد: اخیرا نیز پیگیری هایی برای تجهیز امکانات مراکز درمانی حوزه انتخابیه برگزار شد و جلساتی در این رابطه در سطح دانشگاه علوم پرشکی استان و وزارتخانه صورت پذیرفت و مقرر شد اقداماتی در این رابطه انجام شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi