شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

غلبه بر گرمای طاقت‌فرسا و تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ مجموعه 28 نفت گچساران

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در جمع خبرنگاران گچساران اظهار کرد: گرمای طاقت‌فرسای جنوب کشور این روزها به اوج خود رسیده است. وی بیان کرد: کارکنان صنعت نفت گچساران یکبار دیگر در سخت ترین شرایط کاری و در یک منطقه صعب العبور با تلاش ، روحیه جهادی و از خودگذشتگی تعمیر خط لوله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97268
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

کرونا :

غلبه بر گرمای طاقت‌فرسا و تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ مجموعه 28 نفت گچساران

به گزارش کرونا از گچساران غلامرضا کمالی در جمع خبرنگاران گچساران اظهار کرد: گرمای طاقت‌فرسای جنوب کشور این روزها به اوج خود رسیده است.

وی بیان کرد: کارکنان صنعت نفت گچساران یکبار دیگر در سخت ترین شرایط کاری و در یک منطقه صعب العبور با تلاش ، روحیه جهادی و از خودگذشتگی تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ انتقال دهنده روزانه حدود ده هزار بشکه نفت مجموعه ۲۸ را با موفقیت انجام دادند.

کمالی گفت: ایران اسلامی به وجود شما مردان ایثارگر که با روحیه جهادی در این گرمای بالای پنجاه درجه کار را به با موفقیت به پایان رساندید افتخار می کند.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به حضور در این منطقه صعب العبور و تقدیر از کارکنان صنعت نفت گچساران تصریح کرد: یکی از اسپول های معیوب و قسمت معیوب خط لوله ۱۲ اینچ نفت خروجی تفکیک گرشماره ۲۸ بهره برداری شماره ۳ گچساران در صعب العبورترین نقطه به دلیل فرسودگی تعمیر و تعویض شد.

کمالی عنوان کرد: با همت وایثار همکاران ادارات ترابری، خطوط لوله،ایمنی، بهره برداری، حراست و خدمات عملیات پس از ایمن سازی محیط؛ اقدامات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و تولید مجموعه ۲۸ از سر گرفته شد.

غلبه بر گرمای طاقت‌فرسا و تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ مجموعه 28 نفت گچساران 5

غلبه بر گرمای طاقت‌فرسا و تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ مجموعه 28 نفت گچساران 6

غلبه بر گرمای طاقت‌فرسا و تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ مجموعه 28 نفت گچساران 7

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi