چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

گلایه‌های مسئول ستاد نماز جمعه بهمئی از فرماندار و استاندار و معاون سیاسی

به گزارش کرونا از بهمئی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بهمئی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مگر میشود میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه برگزار شود اما متولیان نماز جمعه امام جمعه و نهاد نماز جمعه در شهرستان اطلاع نداشته باشند. محمد جهانی خاطرنشان کرد: مردم باید لمس کنند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97253
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۰۶

کرونا :

گلایه‌های مسئول ستاد نماز جمعه بهمئی از فرماندار و استاندار و معاون سیاسی

به گزارش کرونا از بهمئی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بهمئی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مگر میشود میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه برگزار شود اما متولیان نماز جمعه امام جمعه و نهاد نماز جمعه در شهرستان اطلاع نداشته باشند.

محمد جهانی خاطرنشان کرد: مردم باید لمس کنند وقتی شورای ادارای میخواهد بیاید میعادگاه نماز جمعه تغییری حاصل شود مگر میشود چراغ خاموش بیاد میز خدمت برگزار کند میز خدمت برای چه چیزی است؟ اصلا فلسفه ی میز خدمت چیست؟.

وی خاطرنشان کرد: چطور بدون اطلاع در فضای مجازی و حقیقی شورای اداری بیاید خیلی خوش آمدید اگر برای مستند سازی است یا دستور ابلاغیه از بالاست شما تاج سرمایید خیلی خوش آمدید اما اگر برای مطالبه گری و پاسخگویی به سوالات مردم است برای رفع مشکلات مردم است باید مردم در جریان باشند شورای اداری میخواهد بیاید اینجا میز خدمت برگزار کند.

مسئول ستاد نماز جمعه بهمئی خطاب به مسئولان ادامه داد: شما میدانید از روز شنبه ارباب رجوعان سرگردان و آنهایی که مطالبه دارند باید مزاحم شما بشویم یا نامه مکتوب یا تلفنی چه اشکالی دارد آنی که در خیابان دین و دانش فریادش به عرش رسیده گوش فلک را کر کرده بخاطر اینکه مثلا مشکل آب و برق دارد همان را دعوت کنیم در حضور شما میز خدمت برگزار کنیم بعضی از ادارات مکمل همدیگر هستند جهادکشاورزی منابع طبیعی دامپزشکی اینها یگ سری کارهایی دارند سلسه مراتب به هم دیگر وصلند ما باید در جریان باشیم آحاد مردم باید در جریان باشند بدانند و بیایند اینجا در کنار شما و مطالبه گری کنند.

رئیس کل دادگستری: هرگونه اقدام علیه امنیت تا تعیین و اجرای اشد مجازات پیگیری می‌شود
دنبال کنید

جهانی افزود: یکی بیاید یکی نیاید چه فایده داره من خواهشمندم از فرماندار و معاون ایشان که تقویم اجرایی طراحی کنید برنامه سالانه طراحی کنید بر اساس آن اطلاع رسانی کنید شورای اداری هم تشریف بیاورند لذا فلسفه میز خدمت این است.

وی ادامه داد: باید مردم لمس کنند حداقل یک بروشوری از عملکرد خودمان طراحی کنیم و به دست مردم بدهیم مبنی بر اینکه که ادارات در شهرستان فعالیت میکنند و خدمات نظام را به گوش مردم برسانیم.

جهانی گفت: برای یک بار هم که شده جناب آقای احمدزاده استاندار در جمع این نماز گزاران بهمئی حضور پیدا کنند و پای درد دل مردم بنشیند.

وی در پایان افزود: امیدواریم که معاون سیاسی امنیتی استاندار برای یک بار هم که شده در جمع نمازگذاران بهمئی حضور پیدا کند البته بدون همراهی عده ای از افراد پای درد دل مردم بنشیند‌.

پایان پیام/

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi