دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بزرگواری: آمده‌ام که تا آخر در انتخابات بمانم و تغییر ایجاد شود

به گزارش کرونا از یاسوج، در برخی خبرها همچنین از فضای مجازی شنیده بودیم که حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی امسال در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا و نامزد انتخاباتی حضور خواهد داشت. حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری سابقه طولانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97175
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

بزرگواری: آمده‌ام که تا آخر در انتخابات بمانم و تغییر ایجاد شود

به گزارش کرونا از یاسوج، در برخی خبرها همچنین از فضای مجازی شنیده بودیم که حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی امسال در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا و نامزد انتخاباتی حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری سابقه طولانی در انتخابات‌های مختلف داشته و حضور او در انتخابات به دوره سوم مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد که رقیب جدی بهرام تاج گردون در آن دوره بود و توانست رای قابلی از سوی مردم کسب کند هر چند در آن دوره دولت وقت با بزرگواری همراه نبود.

حجت الاسلام بزرگواری در دوره چهارم مجلس شورای اسلامی با تاج گردون و موحد رقیب بود که موفق شد رای دوم مردم را کسب کند و باز هم به مجلس راه نیافت.

بزرگواری بعد از یک دوره استراحت در دوره ششم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاندیدا شد و دیدیم که انتخابات به دلیل اظهار نظرهای آنچنانی فرد پیروز در انتخابات و سایر تخلفات از سوی شورای نگهبان باطل گردید.

حجت الاسلام بزرگواری اما در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی اعتماد مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه را به خود جلب کرد و توانست با اکثریت آرا به بر صندلی سبز بهارستان تکیه زند.

او در دوره دهم مجلس شورای اسلامی به هر دلیل ممکن کاندیدا نشد اما اکنون عزم حضور دوباره برای کاندیدا شدن در انتخابات از حوزه کهگیلویه بزرگ را دارد.

در همین خصوص با حجت الاسلام بزرگواری همکلام شدیم و قبل از هر چیز از او پرسیدیم که آیا برای انتخابات ثبت نام می‌کند که او در جواب گفت: تا بیست و دوم وقت هست و قطعاً ما برای حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت خواهیم کرد.

سرقت میلیاردی تعمیرکاران قلابی از منازل مردم در اصفهان
دنبال کنید

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که دلیل حضور شما در انتخابات بعد از یک دوره عدم حضور چه بوده است گفت: فقط به این دلیل در دوره قبل به عنوان کاندیدا حضور پیدا نکردم تا تغییری صورت گیرد و اوضاع مردم بهتر شود و افراد تازه نفس و پایبند به ولایت و خدمتگزار به مردم در خدمت مردم باشند و به صورت کلی اوضاع تغییر کند اما تغییری که صورت نگرفت ناراحتی و نگرانی مردم بیشتر هم شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نه جیبی برای انتخابات دوخته‌ام و نه رانتی داشته و دارم گفت: از ته دل راضی نبودم که وارد انتخابات شوم اما مردم درخواست‌های زیادی داشتند و من هم به آنها پاسخ دادم تا جاده را برای نسل جوان باورمند به جمهوری اسلامی و متخصص و متعهد آماده کنم.

وی با بیان اینکه راه را برای آینده بهتر هموار می‌کنیم یادآور شد: باید کسانی به مجلس بروند که دنبال کارهای عام المنفعه باشند و من هم در این خصوص تجربیات زیادی از دوره‌های قبل مجلس دارم شناخت کافی از مجلس و وزارتخانه‌ها داشته و می‌دانم که چگونه کارهای عام المنفعه را پیگیری کنم لذا آمده‌ام که زمینه را برای آینده خوب آماده کنم.

وی در پاسخ به این سوال فارس که بعضی می‌گویند شما در ادامه راه کنار خواهید رفت یادآور شد: شما به مدت ۴۰ سال با کار سیاسی و تفکر اینجانب آشنا هستید و می‌دانید که در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و دوره ششم که ۲۵۰۰ رای آوردم در آن روزها هر چه که افرادی مانند آقایان باهنر و بادامچیان از من می‌خواستند به نفع مرحوم نبی‌زاده کنار بروم به آنها نه گفتم چرا که آدمی هستم اگر وارد میدان شدم تا آخر خواهم ماند.

برنامه‌های وزارت بهداشت برای اجرای قانون جوانی جمعیت
دنبال کنید

وی در پاسخ به افرادی که می‌گویند بزرگواری از انتخابات کنار خواهد رفت گفت: این‌ها غرق شدگانی هستند که به هر علف خشکی خود را متشبث می‌کنند بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند، تا آخر می‌مانم و در کنار مردم هستم حتی اگر رای نیاورم عین خیالم نیست آبرویم را برای نظام وسط میدان می‌گذارم.

او در ادامه توصیه‌ای هم به خبرنگاران و اصحاب رسانه کرد و گفت: اینکه رسانه‌ها بتوانند رسالت خود را به خوبی انجام دهند و مورد اعتماد مردم باشند می‌بایست در همه زمینه‌ها از جمله در حوزه انتخابات واقعیات را بیان کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi