جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار و گفت و گو با رئیس سازمان راهداری/ اختصاص اعتبار برای آسفالت راه های روستایی کوهدشت و رومشکان

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: برای زیرسازی و آسفالت راه های روستایی کوهدشت و رومشکان اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97058
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

دیدار و گفت و گو با رئیس سازمان راهداری/ اختصاص اعتبار برای آسفالت راه های روستایی کوهدشت و رومشکان

محمدرضا مبلغی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به دیدار خود با رئیس سازمان راهداری اشاره کرد و گفت: اخیرا دیدار و گفت و گویی با رئیس سازمان راهداری پیرامون حل مشکلات راه های روستایی داشتم که در این نشست نیز مشکلات حوزه انتخابیه مطرح و تصمیات لازم در این رابطه اتخاذ شد.

وی افزود: در این بر گستردگی راه های روستایی حوزه انتخابیه تاکید شد و مطالبه جدی خود را در خصوص زیرسازی، تعریض و آسفالت این راه ها داشتم که در این نشست نیز رئیس سازمان راهداری قول مساعد دادند تا اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان برای حل مشکل راه های روستایی حوزه انتخابیه اختصاص دهد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: از مسیرهایی که در ماه های آتی کار آسفالت و زیرسازی آنها شروع می شودمی توان به تقاطع کارخانه گچ تا شهر کونانی، خسروآباد، گرخشاب و ده کرمعلی تا ابتدای چله بان بوده است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین تعریض جاده کونانی به طول ۵ کیلیومتر، روکش آسفالت از روستای چشمه میراز تا شهر گراب، زیرسازی راه سیاه پله، و … در دستور کار قرار گرفتند و مقرر شد نیوجرسی هم در اختیار راهداری کوهدشت و رومشکان قرار گیرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi