پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره گیری از ظرفیت پژوهشگاه های غرب استان خراسان جنوبی را پیگیری می کنم

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی خواستار نگاه ویژه وزارت علوم به ظرفیت های غیرفعال پژوهشی، دانشگاهی و آموزشی شهرستان های حوزه انتخابیه شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 97043
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

بهره گیری از ظرفیت پژوهشگاه های غرب استان خراسان جنوبی را پیگیری می کنم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، مجید نصیرایی در نشستی با محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به فرصت‌های  فراوان توسعه‌ آموزش عالی و موقعیت‌های آماده اما بدون استفاده در شهرستانهای غرب استان اشاره کرد و با یادآوری ظرفیت‌های غیرفعال یا کمتر بهره‌برداری شده در زمینه‌های پژوهشی، دانشگاهی و آموزشی در ۴ شهرستان طبس، فردوس، بشرویه و سرایان، خواستار نگاه ویژه شد.

نماینده مردم فردوس و سرایان و طبس و بشرویه در مجلس افزود: ظرفیت های علمی دانشگاهی در منطقه نباید راکد شود و به سمت رکود برود. با اضافه شدن رشته‌های جدید به ساختار آموزشی منطقه و نگاه کاربردی به دانشگاه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشگاه ها مسلّما گام‌ های علم و توسعه در منطقه هماهنگ تر و کارآمدتر خواهد شد و با قدرت پیگیر این مهم هستیم.

زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن استقبال از رویکرد نماینده مردم فردوس در حوزه دانشگاهی و پژوهشی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور را مامور کرد تا به نمایندگی از وزیر در حوزه انتخابیه حاضر شود و با بازدید از ظرفیت‌های شهرستان‌های غرب استان خراسان جنوبی، تصمیمات اساسی برای این حوزه اتخاذ شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi