شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کمبود رسانه‌های تخصصی در زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، صمد یوسفی‌اصل، رئیس اتاق بازرگانی زنجان در آئین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با بیان اینکه تعداد رسانه‌های فعال در حوزه اقتصاد قابل قبول نیست، اظهار کرد: این کمبود در حوزه‌های دیگر از جمله صنعت هم وجود دارد. رئیس اتاق بازرگانی زنجان دلیل کمبود رسانه‌های تخصصی را

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96992
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

کرونا :

کمبود رسانه‌های تخصصی در زنجان

به گزارش کرونا از زنجان، صمد یوسفی‌اصل، رئیس اتاق بازرگانی زنجان در آئین اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری با بیان اینکه تعداد رسانه‌های فعال در حوزه اقتصاد قابل قبول نیست، اظهار کرد: این کمبود در حوزه‌های دیگر از جمله صنعت هم وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان دلیل کمبود رسانه‌های تخصصی را تشریح کرد و افزود: به نظر حلقه مفقوده این حوزه آموزش است.

وی کمبود سواد رسانه‌ای در بین فعالان اقتصادی و سواد اقتصادی در بین فعالان رسانه‌ای را یادآور شد و تصریح کرد: برای جبران این کمبود برگزاری دوره آموزشی اقتصادی میان‌ مدت و کارگاه باید مد نظر باشد.

یوسفی‌اصل به فراخوان جشنواره اقتصاد و رسانه اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره به صورت استانی، منطقه‌ای و کشوری برنامه‌ریزی شده است.

همچنین امرالله حسنی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هم در این آئین با بیان اینکه آثار باکیفیت به جشنواره ارسال شده بود، افزود: برگزاری جشنواره در واقع یک دورهمی‌ رسانه‌ای محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره‌ها در حوزه‌های مختلف ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر پیگیری مشکلات خبرنگاران در امور مختلف افزود: در حوزه مسکن هم اقداماتی انجام شده که واگذاری زمین یکی از گزینه‌ها است.

پایان پیام/۷۳۰۰۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi