شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت‌نام بیش از ۴ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در سامانه سماح

محسن قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: تاکنون چهار هزار و ۲۶۰ نفر از استان جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح نام‌نویسی کردند که علاوه بر سفر از مرز زمینی، نام‌نویسی سفر هوایی هم انجام می‌شود اما مردم بیشتر علاقمند به عزیمت به کربلا از راه زمینی هستند. مدیرکل حج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96980
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

ثبت‌نام بیش از ۴ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در سامانه سماح

محسن قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: تاکنون چهار هزار و ۲۶۰ نفر از استان جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح نام‌نویسی کردند که علاوه بر سفر از مرز زمینی، نام‌نویسی سفر هوایی هم انجام می‌شود اما مردم بیشتر علاقمند به عزیمت به کربلا از راه زمینی هستند.

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، شلمچه مرز معین استان است، افزود: ۴۲ موکب این استان در داخل ایران، شهرهای نجف و کربلا به زوار اربعین خدمات ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: ۶۰ نفر از کارکنان حج و زیارت استان به عنوان امدادگر و راهنما در نجف و کربلا، کاظمین و سامرا به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه سه بسته خدمات بیمه‌ای برای زوار پیاده‌روی اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: بسته‌های ۳۵ هزار تومانی، ۴۵ و ۵۵ هزار تومانی برای زائرین در نظر گرفته شده است و زائرین می‌توانند به دلخواه رقم بیمه خود را انتخاب کنند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi