یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اتخاذ تصمیمات راهبردی برای جذب نیرو در ادارات استان قم/ مجوز جذب منابع انسانی تا سال 1405 صادر شد

نماینده مردم قم در مجلس گفت: مشکل کمبود نیروی انسانی در ادارات و سازمان‌های قم در نشست با رئیس سازمان امور استخدامی مورد بررسی و مجوز جذب نیروهای مورد نیاز مصوب شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96953
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اتخاذ تصمیمات راهبردی برای جذب نیرو در ادارات استان قم/ مجوز جذب منابع انسانی تا سال 1405 صادر شد

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، در تشریح نشست خود با لطیفی رئیس سازمان اداری استخدامی کشور گفت: در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام آفتابی معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه استان قم برگزار شد، مشکل کمبود نیروی انسانی در ادارات وسازمان‌های قم مورد بررسی و مجوز جذب نیروهای مورد نیاز مصوب شد.

وی ضمن اشاره به اینکه میزان پست‌های بلا تصدی استان قم اکنون ۴۶ درصد است در صورتی که این عدد در سطح کشوری ۳۹ درصد است، تاکید کرد: براین اساس مقرر شد، استان قم با جذب نیرو به سطح میانگین کشوری برسد و پست‌های بلا تصدی خود را تکمیل کند.

امیرآبادی فراهانی افزود: ۳۰ سال از عمر تبدیل قم به استان می‌گذرد و بزودی شاهد بازنشسته شدن حجم گسترده‌ای از منابع انسانی در ادارات و سازمان‌های این استان خواهیم بود و متاسفانه بروز بحران نیروی انسانی در استان قم جدی است و باید قبل از بروز این مشکل، راه‌های رفع آن پیگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه مقررشد؛ پیش‌بینی لازم برای سال ۱۴۰۵ انجام شود و در طول سال‌های باقی مانده، خلا منابع انسانی مورد نیاز با جذب نیروی جدید جایگزین شود تا حداقل نیروهای جوان حدود دو الی سه سال بتوانند در کنار نیروهای با تجربه قرار گیرند و تجربیات لازم را کسب کنند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: به عنوان نمونه دو فرمانداری شهرستان‎های جعفرآباد و کهک هر کدام سهمیه جذب ۳۴ نفر و یک نفر به عنوان معاون ویژه را دارد.

کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی در باشت+تصاویر
دنبال کنید

وی همچنین در خصوص مجوز اخیری که برای جذب صد نفر برای استان قم صادر شده بود نیز گفت: قرار شد، مسئولان امور اداری استخدامی استان قم بعد از ابلاغ میزان سهمیه موردنیاز سازمانها و ادارات، پیگیری‎های لازم را برای جذب هرچه سریعتر نیروها انجام دهند تا اداراتی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم عزیز این استان داشته باشیم.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: به نظر می‌رسد، با اجرای این مصوبات به یاری خدای متعال در چند سال آینده مشکل تامین نیروی انسانی استان قم حل خواهد شد و ادارات و سازمان‌ها بخوبی به وظایف خود عمل خواهند کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi