یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اصلاح و رفع ۴۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، عابد محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایمن سازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز مهمترین اولویت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، گفت: سال ۹۵ تعداد ۵۶ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان شناسایی شد که پیگیری اعتبار و رفع این نقاط در دستور کار قرار گرفت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96921
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰

کرونا :

اصلاح و رفع ۴۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کرونا از یاسوج، عابد محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایمن سازی راه‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز مهمترین اولویت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، گفت: سال ۹۵ تعداد ۵۶ نقطه حادثه‌خیز در سطح استان شناسایی شد که پیگیری اعتبار و رفع این نقاط در دستور کار قرار گرفت و ۴۵ نقطه به طور کامل اصلاح و رفع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته نسبت به آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز اقدام و ۱۱ نقطه حادثه‌خیز شناسایی شد که رفع نقاط حادثه‌خیز پنج نقطه از جمله تونل گل زردی تا سرگچینه به طول ۶ کیلومتر که مسیر پرتصادف و مه‌گیری است که در دستور کار است که نسبت به تعریض و دوبانده شدن این مسیر به وسیله نیوجرسی اقدام می‌کنیم‌.

وی بیان کرد: از دیگر نقاط حادثه‌خیز در سطح استان می‌توان به محور باشت_ چرام منطقه لار_ شاه بهرام به طول ۶ کیلومتر، تقاطع تمنک در جاده اصفهان اشاره کرد که اعتبارات آن در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه پیمانکار حوضچه‌های شنی در محور یاسوج_ بابامیدان انتخاب شده است.

این مسوول با بیان اینکه محور یاسوج_ اصفهان به عنوان پرخطرترین محور استان شناخته شده و بیشترین تصادفات در این محور بوده، افزود:  اقدام ویژه‌ای که از ابتدای دولت سیزدهم در استان انجام شده نصب جدا کننده فیزیکی( نیوجرسی) است که سال گذشته ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در این محور نصب شد و به همین دلیل در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تنها یک نفر فوتی در این محور داشتیم.

محمدی عنوان کرد: ۴۰ کیلومتر مسیر یاسوج به اصفهان که چهار خطه شده است اما تاکنون مسیر رفت و برگشت آن جدا نشده بود را نیوجرسی نصب می‌کنیم تا نگرانی خانواده‌ها از بین برود.

گران‌فروشی و عدم درج قیمت؛ بیشترین تخلف واحدهای صنفی
دنبال کنید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در محور یاسوج به بابامیدان و لیکک به بهبهان به طول ۷ کیلومتر نصب نیوجرسی در دستور کار است که بخشی از آن در حال احداث است.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi