پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستور وزیر ارشاد برای ثبت رسمی تعدادی از پایگاه‌های خبری استان گیلان

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس، از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ثبت رسمی تعدادی از پایگاه‌های خبری فعال در استان گیلان به عنوان یکی از مصوبات مهم سفر وی به استان گیلان یاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96897
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

دستور وزیر ارشاد برای ثبت رسمی تعدادی از پایگاه‌های خبری استان گیلان

خلیل بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به پیگیری مطالبات اهالی رسانه در حوزه انتخابیه‌اش، گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ماه گذشته با حضور در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی طنز و رسانه با عنوان «طنزپهلو» که با محوریت استاد کیومرث صابری فومنی معروف به گل آقا پایه‌گذارِ مؤسسهٔ گُل‌آقا، نویسنده و طنزپرداز عصر حاضر برگزار شده بود به بررسی مطالبات اهالی رسانه فعال در این استان نیز پرداخت.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این نشست تعدادی از پایگاه‌های خبری که در استان فعال بوده اما هنوز ثبت رسمی نشده بودند به بیان این مشکل خود پرداختند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دستورات لازم برای طی فرآیند قانونی به منظور ثبت رسمی آن‌ها را صادر کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر بازدیدی هم از سینمای فومن به عمل آورد که پیش از این کمک خوبی برای تکمیل و تجهیز آن کرده بود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi