پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رایزنی با وزارت بهداشت برای حل مشکلات درمانی استان ایلام

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رایزنی با وزارت بهداشت برای حل مشکلات درمانی استان ایلام خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96879
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

کرونا :

رایزنی با وزارت بهداشت برای حل مشکلات درمانی استان ایلام

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور روز  با همراهی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم استان در مجلس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ضمن بازدید از مراکز آنژیوگرافی، جراحی قلب و دیالیز، از بیماران دیالیزی این مرکز عیادت و دلجویی نموده و در جریان مشکلات و چالشها و نیازمندی‌های این بیماران قرار گرفتند.

در این بازدید مسئولان یادشده در جریان مراحل احداث و تکمیل و تجهیزات و امکانات مورد نیاز مراکز آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام قرار گرفتند.

همچنین بازدید کنندگان در گفتگو با مسئولان مرکز دیالیز، در جریان آمار بیماران دیالیزی و تعداد دستگاه‌های دیالیز و مشکلات و نیازمندی‌های این مرکز قرار گرفتند.

در جریان بازدید از مرکز دیالیز و بیماران خاص استان دکتر شهریاری رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن تقدیر از خدمات دهی مسئولان و کارکنان مرکز دیالیز به بیماران، از هماهنگی‌های خود با وزارت بهداشت برای مساعدت به دانشگاه علوم پزشکی ایلام و این مرکز در راستای تجهیز و تکمیل دستگاه‌های دیالیز و رفع مشکلات و نیازهای بیماران دیالیزی خبر داد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi