پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

‌ اخطار به مدیرانی که در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند

 علی‌محمد روستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات کمیسیون ماده ۵ گفت: یکی از کمیسیون‌های مهم که باید جلسات آن به صورت مرتب و منظم تشکیل شود کمیسیون ماده ۵ است که در خصوص تصویب طرح‌های تفضیلی و مغایرت‌های بعد از آن، تغییر کاربری‌ها و سایر موارد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96825
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

کرونا :

‌ اخطار به مدیرانی که در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند

 علی‌محمد روستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات کمیسیون ماده ۵ گفت: یکی از کمیسیون‌های مهم که باید جلسات آن به صورت مرتب و منظم تشکیل شود کمیسیون ماده ۵ است که در خصوص تصویب طرح‌های تفضیلی و مغایرت‌های بعد از آن، تغییر کاربری‌ها و سایر موارد تصمیم‌گیری می‌کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیسیون ماده ۵ متقاضیان زیادی داشت و پس از مدت‌ها جلسه این کمیسیون تشکیل و از مجموع ۲۲ مورد طرح، ۱۶ مورد آن بررسی شد که بیشتر مربوط به مسائل مترتب بر طرح نهضت ملی مسکن بود که دستورالعمل‌های لازم در این خصوص داده شد.

 وی یادآور شد: در اغلب ملاقات‌های عمومی، مردم خواستار تعیین تکلیف پرونده‌ها ‌و تقاضاهای خود در این کمیسیون بودند، به همین منظور جلسات این کمیسیون هر هفته برگزار می‌شود.

روستا در خصوص عدم برگزاری کارگروه امور زیربنایی گفت: اعضای کارگروه ۲۰ نفر هستند و ۸ نفر هم عضو مدعو و متغیر این کارگروه‌ هستند که باید نصف به علاوه یک نفر باشند تا جلسه رسمیت پیدا کند اما چون برخی مدیران نبودند و کارشناسان و معاونین به جلسه آمده بودند کنسل و به هفته آینده موکول شد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کارگروه امور زیربنایی ناظر بر تصمیمات کلان سرمایه‌گذاری است لذا وقتی دعوتنامه برای مدیران ارسال می‌شود شخصاً در جلسه حضور پیدا کنند در غیر اینصورت به آنها تذکر و اخطار می‌دهیم.

معاون امور عمرانی عنوان کرد: طبق قانون معاونین و کارشناسان حق ثبت رای ندارند لذا مدیران خود در جلسات کارگروه امور زیربنایی حضور پیدا کنند.

دستگیری متهم به قتل وکیل نیشابوری در کمتر از ۴۸ ساعت
دنبال کنید

وی با اشاره به لغو جلسه روز گذشته گفت: مردم و متقاضیان نگران نباشند چرا که کارگروه امور زیربنایی تشکیل و حتما درخواست‌های آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi