یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مصوبات مهم تکمیل پروژه‌های راه روستایی خراسان شمالی

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به سفر معاون راه روستایی سازمان راهداری به این استان، مصوبات این سفر در جهت تکمیل پروژه‌های راه روستایی استان را تشریح کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96803
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

کرونا :

مصوبات مهم تکمیل پروژه‌های راه روستایی خراسان شمالی

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت با اشاره به حضور معاون راه روستایی سازمان راهداری کشور و بازدید از روستاهای خراسان شمالی در تشریح جلسه جمع بندی مصوبات این سفر در دفتر مدیرکل راهداری استان، عنوان کرد: احداث راه پیربز به سه راهی راز  به طول ۱۰ کیلومتر از دهستان گیفان و ادامه روکش محور گیفان بطول ۵ کیلومتر  بخش حصار گرمخان از جمله مصوبات این سفر بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی ادامه داد: محور قاضی میانزو دربند تا سقف ۱۱ میلیارد تومان از دهستان گیفان، تامین اعتبار محور غلامان  تازه قلعه برای مرمت ۷ عدد پل از بخش غلامان و روکش و بهسازی محور پرسه‌سو به سمت سنگسار بطول ۱۰ کیلومتر  بخش غلامان از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

وی، تامین اعتبار ۳۰کیلومتر روکش اسفالت در شهرستان راز و جرگلان، تأمین اعتبار پل کیلوپنجه از بخش جرگلان، احداث پل قره پاچلق با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین و راهداری از بخش جرگلان و تامین اعتبار برای ادامه مسیر حصارچه به سمت آیرقایه  از بخش جرگلان بطول ۱۰ کیلومتر را از دیگر تصمیمات در این سفر برشمرد.

وحیدی یادآور شد: تامین قیر مورد نیاز  روکش اسفالت بلوار بین یکه‌سعود و حسن‌اباد توسط شهرداری و شورای شهر  بخش جرگلان، مجوز و مکاته تامین اعتبار پل قزل قلعه و تامین اعتبار برای اجاره ماشین آلات برای روستاهای فاقد راه و همچنین تامین اعتبار مسیر یموق به کهنه جلگه از دیگر تصمیمات اتخاذ شده بود.

وی تصریح کرد: تأمین اعتبار اتصال و آسفالت پل‌های مسیر خرتوت به یموق با مشارکت بنیاد علوی از بخش خرتوت شهرستان مانه، تأمین اعتبار جهت احداث پل یوموق بخش خرتوت شهرستان مانه و تأمین اعتبار برای روکش و آسفالت ۱۴ روستای مسیر  باباامان چهارخروار ، کوه‌کمر ، چناران شهر  نوده و …. به طول ۱۲ کیلومتر  بخش مرکزی بجنورد و تسریع در افتتاح پل حصه‌گاه از بخش محمد اباد شهرستان مانه از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

سالانه ۵۰ انشعابات غیر مجاز در باشت کشف می شود/ساخت منبع آبی دیگر برای بالا شهر باشت
دنبال کنید

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف نقاط حادثه خیز محور آشخانه شهرآباد، تامین اعتبار روکش دوراهی کالیمانی تا تنگه ترکمن شهرستان مانه به سمت راز و جرگلان، انجام مطالعات نهایی پروژه دربند به غلامان و  پیگیری حل مشکل اجرای پروژه راز به غلامان از دیگر موارد مطرح شده بود که درباره آن تصمیم گیری شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi