شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ظرفیت رسانه‌ها در استان اردبیل ظرفیت رسانه‌ها عالی است

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: در استان اردبیل ظرفیت رسانه‌ها بسیار عالی است و ما همواره تلاش کردیم تا از این ظرفیت برای پیشبرد امور و توسعه همه جانبه استان بهره بگیریم و در ادامه مسیر نیز به این همراهی‌ها نیاز داریم.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96791
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

کرونا :

ظرفیت رسانه‌ها در استان اردبیل ظرفیت رسانه‌ها عالی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری در دیدار با مدیرعامل خانه مطبوعات استان اردبیل که در آستانه روز خبرنگار برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار که به نام شهید «محمود صارمی» مزین شده است، گفت: برای برگزاری آئین‌های بزرگداشت روز خبرنگار همراهی‌ها و همکاری‌های بیشتری را انجام می‌دهیم و امیدواریم در این روز بتوانیم قدردان گوشه‌ای از تلاش‌ها و زحمات یک ساله اصحاب رسانه استان باشیم.

وی افزود: در سال انتخابات به  نقدهای مشفقانه نیاز بیشتری داریم و بر این باوریم اصلی ترین مسئولیت و مأموریت خبرنگاران و اصحاب رسانه باید ایجاد امید در جامعه در سایه بیان حقایق و واقعیت‌ها باشد.

وی افزود: در استان اردبیل ظرفیت رسانه‌ها بسیار عالی است و ما همواره تلاش کردیم تا از این ظرفیت برای پیشبرد امور و توسعه همه جانبه استان بهره بگیریم و در ادامه مسیر نیز به این همراهی‌ها نیاز داریم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi