جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ناهماهنگی در الحاق زمین طرح مسکن ملی نیشابور

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس نسبت به ناهماهنگی در الحاق زمین طرح مسکن ملی نیشابور انتقاد کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96776
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

کرونا :

ناهماهنگی در الحاق زمین طرح مسکن ملی نیشابور

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،  احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۶ هزار نفر در شهر نیشابور برای دریافت زمین در نهضت ملی مسکن تایید شده اند اما فقط برای چهار هزار متقاضی زمین مورد نیاز تامین شده است.

وی یکی از چالش های اصلی حوزه انتخابیه خود را طرح ملی مسکن عنوان کرد و افزود: در نهایت با اتکا به قانون الحاق زمین به محدوده شهر، ۱۱۰ هکتار از اراضی مرحوم سعیدی با توافق ورثه و طبق ضوابط وزارت راه و شهرسازی آماده الحاق به محدوده شهر شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در نشست شورای عالی شهرسازی ناگهان یک نهاد فنی در استان که پیش از این موافقت خود را با الحاق این زمین به محدوده شهر اعلام کرده بود، با الحاق آن مخالفت کرد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه در مجلس بیان داشت: متاسفانه این نهاد پیش تر موافق الحاق بود و با این تصمیم فقط خانه دار شدن ۲۲ هزار نیشابوری را در طرح نهضت ملی مسکن به تعویق انداخت.

ارکانی گفت: قرار است طرح الحاق ۱۱۰ هکتار زمین به محدوده شهر دوباره در جلسه شورای عالی شهرسازی مطرح شود که با این الحاق و الحاق قطعات کوچک تر زمین در اطراف ۱۱۰ هکتار اراضی مرحوم سعیدی، ۲۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن نیشابور تامین شود و سنگ بزرگ از مسیر آن برداشته شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi