چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دشمنان برای ایجاد ناآرامی در کشور هم قسم شده‌اند

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید نصیر حسینی در آیین تشییع شهید مدافع امنیت در یاسوج اظهار کرد:ا ز همه اقشار مختلف که در تشییع پیکر این شهید والا مقام حضور پیدا کردید سپاسگزارم.  وی بیان کرد: کسانی که در راه امنیت جامعه و کشور اسلامی شیعیان اهل بیت تلاش دارند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96721
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

کرونا :

دشمنان برای ایجاد ناآرامی در کشور هم قسم شده‌اند

به گزارش کرونا از کهگیلویه و بویراحمد آیت الله سید نصیر حسینی در آیین تشییع شهید مدافع امنیت در یاسوج اظهار کرد:ا ز همه اقشار مختلف که در تشییع پیکر این شهید والا مقام حضور پیدا کردید سپاسگزارم.

 وی بیان کرد: کسانی که در راه امنیت جامعه و کشور اسلامی شیعیان اهل بیت تلاش دارند و جدی هستند و در میدان حاضرند تا ناموس مردم این سرزمین و خاک مسلمانان مورد تعدی و تجاوز قرار نگیرد و امنیتشان مخدوش نشود.

 نماینده در کهگیلویه و باید احمد تصریح کرد: در راه آسایش آرامش مسلمانان قدم برمی‌دارند و اگر کشته شوند شهید هستند و تلاش آنها جهاد بوده و مجاهد فی سبیل الله خواهند بود.

آیت الله نصیرحسینی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی از بدو پیروزی اسلام و قبل از پیروزی انقلاب مورد تهاجم استعمارگران، استثمارگران، خائنان و کافران بوده است.

 وی گفت:امروز دشمنان ایران اسلامی هزینه‌های زیادی داده شده تا امنیت این کشور مخدوش شود.

 نماینده ولی فقیه در کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جوانان این سرزمین بر زمین افتادند توسط مواد مخدر ترویج فساد ول انگاری فحشا قدرت معنوی اقتصادی علمی انرژی سرزمین و جوانان مردم از بین برود.

 آیت الله نصیرحسینی بیان کرد: هر روز تیم‌های مختلف و توطئه‌های متعددی از سوی آمریکا انگلیس منافقین و رژیم صهیونیستی علیه ایران برگزار می‌شود که تمام آنها توسط دستگاه‌های امنیت ما نیروی انتظامی، نظامی و امنیتی خنثی می‌گردد، تا شهر و کوچه‌ها و خیابان‌های ما آرام باشد و بتوانیم با امنیت کامل زندگی و رفت و آمد کنیم.

 وی افزود: این اقدام جهادی نیروهای امنیت ما یک کار بزرگ است، توطئه‌هایی که دشمنان این مملکت قسم خوردند که نگذارند سرزمین ما آرام باشد، به کوری دشمنان این ملت و سرزمین اسلام و قرآن مکتب تشیع انقلاب اسلامی ملت ما در آسایش و آرامش قرار دارد، به برکت جوانانی که شبانه روز در میدان بوده و مجاهدت می‌کنند و شهید می‌دهند این اقدام صورت گرفته است.

شکایت‌های مردمی کار دست شرکت مخابرات داد
دنبال کنید

 نماینده نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهادت عادت ما بوده و به آن افتخار می‌کنیم خوش به حال جامعه ما که چنین فرزندانی را تربیت کرده است و خوش به حال پدر و مادر این شهید که در مقابل دشمنان ایستاده به شهادت فرزند خود افتخار می‌کنند.

 آیت الله نصیرحسینی اضافه کرد: پدر شهید با بصیرت و زیبایی صحبت کرده و می‌گوید افتخار می‌کنم که فرزندم در راه امنیت و عزت شرافت ملت در دفاع از ناموس این سرزمین جان داده و به شهادت رسیده است.

وی افزود:امروز می‌بینیم عده‌ای فریب خورده به دام دشمن می‌افتند تا آسایش و آرامش مملکت و ملت ایران اسلامی را بگیرند.

 آیت الله حسینی اظهار کرد: آنها با حمل مواد مخدر با شبکه‌های ابتذال و گروه تروریستی که امنیت و آسایش را سلب می‌کنند در راه لطمه زدن به ملت ایران هستند.

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi