شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم ملی فوتسال بانوان بدون حتی یک بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در سال‌های نه چندان دور بازیکنان زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال زنان ایران دعوت می‌شدند. اوضاع به گونه‌ای بود که هر هفته اسامی مختلفی از دختران و زنان استان دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف فوتسال و فوتبال منتشر می‌شد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 96694
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸

کرونا :

تیم ملی فوتسال بانوان بدون حتی یک بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی!

به گزارش کرونا از یاسوج؛ در سال‌های نه چندان دور بازیکنان زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال زنان ایران دعوت می‌شدند.

اوضاع به گونه‌ای بود که هر هفته اسامی مختلفی از دختران و زنان استان دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی در رده‌های مختلف فوتسال و فوتبال منتشر می‌شد اما در سال‌های اخیر به خصوص ۵ سال گذشته تاکنون روند به گونه‌ای دیگر بوده است.

دختران استان کهگیلویه و بویراحمد به اندازه‌ای در فوتبال و فوتسال پیشرفت کرده بودند که در یکی از سال‌ها شبنم بهشت به عنوان بهترین بازیکن بانوی فوتبال ایران معرفی شد.

اما در چند روز اخیر که اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان توسط فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی اعلام شد از میان ۲۵ بازیکن اعلام شده حتی یک نفر مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد نبوده است.

عدم دعوت از بازیکنان استان کهگیلویه و بویراحمد به تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال به خصوص فوتسال در چند وقت اخیر این شائبه و سوال را پیش می‌آورد که خداداد افشاریان به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تا چه اندازه به فکر فوتبال و فوتسال بانوان است.

وقتی به لیست بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان ایران نگاه می‌کنیم در این لیست استان‌هایی وجود دارند که تا پیش از این هیچ گونه موفقیتی در فوتسال کشور نداشتند اما کهگیلویه و بویراحمد که بازیکنان زیادی را به تیم ملی فرستاده بود اکنون هیچ نماینده‌ای ندارد.

اما بعد از حدود یک سال وقفه در برگزاری اردوهای تیم ملی فوتسال زنان، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال زنان، از ۲۵ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی زنان دعوت به عمل آورد.

استاندار:قریب به یک میلیون گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد اقامت داشته اند
دنبال کنید

اسامی نفرات دعوت‌شده به شرح زیر است:

مارال ترکمان (البرز)
مهتاب بنایی، الهام پاکدل (فارس)
زینب کرمی، هما آقایی (کرمان)
مهسا کمالی (زنجان)
نسترن مقیمی، طاهره یاقوتی، نگار بازیار، رضوانه زارع (مازندران)
نسا احدی (گیلان)
نازیکن استکی‌فر (اصفهان)
فرزانه توسلی، مبینا ملا آقایی، نگار سادات یعقوبی، هانیه محمدی (تهران)
الهام عنافچه ، طاهره مهدی‌پور (خوزستان)
ندا تابعی (کردستان)
وجیهه صادقی (هرمزگان)
فهیمه قنبری (خراسان رضوی)
نگین خیرالهی (لرستان)
سارا شیربیگی (کرمانشاه)
زهرا مردانی (چهارمحال بختیاری)
زیبا افروغ (مرکزی)

با این تفاسیر باید به متولیان فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «چشمتان روشن» چه بلایی بر سر این رشته ورزشی آورده‌اید که روزگاری آن همه افتخار آفرین ملی داشت و اکنون حتی یک نفر در لیست اردوی تیم ملی فوتسال بانوان حضور ندارد.  

پایان پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi